Friday, November 20, 2009

CHANEL

Since I got to the U.S i had 2 quick trips to New York, when i know i have a place to stay there I don't hesitate to pack my bags and get on the bus. The first time I went I had to find a place to stay in midtown Manhattan for Teen Vogue Fashion University, but the cheapest hotels were almost $ 300 a night, i almost booked a hotel but than a relative saw on Facebook that I'm coming to the big city and offered me to stay with here. . What I did not know then that her daughter - (that in her house I'm going to stay in) works in Chanel .. the minute I got to the beautiful apartment in the Upper East Side I began to notice all the Chanel products around the house.. 2 beautiful Chanel bags on the table, papers with the Chanel logo next to the computer, a box filled with Chanel glasses, in the shower the shampoo, conditioner, body soap and face were all Chanel and of course the Chanel body lotion. every morning i took a shower in the Chanel products and left the house with a big smile on my face.

I asked Einat, the amazing woman who works in this dream job, sooooo many questions! about how she got this job, if she met Karl, about the inters there, if they get the products for free?!? and sooooo many other questions..So she didn't get the chance to meet Karl, but she says he's crazy , they get most of the beauty products for free, couple of time a year they get to buy the bags for 10% of their original price, and they also have special sales for the employers where they can buy the stuff for really cheap prices! in one of the days that i was there Einat came back home bearing a gift - Chanel pink lip gloss and Body Lotion. I was beyond happy when she gave me that, i was so excited about going back to MD with those 2 products.

מאז שהגעתי לארצות הברית עשיתי כבר 2 גיחות לניו יורק, כשיש לי מקום להתארח בו אני לא מהססת לארוז את חפציי ולעלות על האוטובוס. בפעם הראשונה שנסעתי הייתי חייבת למצוא מקום במרכז מנהטן ללון בו בשביל האוניברסיטה של טין ווג, המלונות "הזולים" היו במחיר של כמעט 300$ ללילה, היד כבר הייתה בחצי הדרך לכיס עד שדרך פייסבוק קרובת משפחה ראתה שאני מגיעה לעיר הגדולה והציעה לי להתארח אצלה.. מה שלא ידעתי אז זה שהבת שלה - (זאת שבבית שלה אני הולכת לישון) עובדת בשאנל.. היא יד ימינה של האישה שאחראית לכל חנויות המותג בארצות הברית. איך שהגעתי לדירה היפיפה באפר איסט סייד התחלתי לקלוט את כל המוצרים של שאנל שמפוזרים ברחבי הבית.. על השולחן היו מונחים להם 2 תיקים יפיפים , בקומה למטה איפה שהתמקמתי היה את המחשב ולידו מכתביות עם הלוגו של שאנל , ליד הייתה קופסה מלאה בקופסאות משקפיים של שאנל, בחדר אמבטיה היה שמפו, מרכך, סבון פנים וסבון גוף של שאנל ואיך אפשר בלי הקרם גוף. כל בוקר הייתי מתקלחת במוצרי שאנל למיניהם ויוצאת לעיר עם חיוך גדול על פניי.

את עינת האישה המדהימה שעובדת בעבודה החלומית לא הפסקתי לשאול שאלות , על איך היא הגיעה לזה , אם יש להם מתמחים , אם היא פגשה את קארל בכבודו ובעצמו ואם מי שעובד בשאנל מקבל את כל המוצרים בחינם?!? אז את קארל היא לא פגשה , אבל היא אומרת שהוא מטורף ( אני אמרתי שגם השמועה אומרת שמארק ג'ייקובס מטורף , אבל עינת שעבדה לפני זה בלואי ויטון יודעת שמארק בכלל לא מתקרב לרמת הטירוף של קארל ), הרבה ממוצרי הטיפוח של המותג הם מקבלים רוב הזמן בחינם או בהנחה ממש משמעותית, את התיקים את יכולים לרכוש מספר מוגבל של פעמים בשנה ב10% מהמחיר המקורי שלו ( כלומר תיק שעולה 2500$ עולה להם רק 250$) ומידי פעם יש להם מכירות פרטיות של הביגוד שוב פעם בהנחות רציניות ביותר.. כשאני הייתי היה להם מכירה כזאת שממנה עינת חזרה עם בגד ים ו2 שרשראות וחגורה. על המתחמים היא סיפרה שזה ניצול - אבל ככה זה התמחות, ושלהתמחות שם יעזור לאנשים שאח"כ יוצאים לשוק .העבודה בתחום האופנה כנראה שלא מסמיק שיגעתי את עינת עם השאלות כי באחד הימים לבשתי שמלה ורודה - היא אמרה " איזה יופי את אוהבת ורוד" , לא יחסתי לזה יותר מידי חשיבות אבל אח"כ היא באה עליי נושאת מתנה - ליפ גלוס ורוד וקרם גוף של שאנל. החיוך שגם ככה היה על פניי פשוט נמתח ולא ירד.. מביקור הראשון בניו יורק חזרתי כ"כ מאושרת שלא יכלתי לדמיין מה יהיה בטיול השני

I spent the night before my second trip to New York in my uncles house, the second I arrived to his house he told me he had something for me.. he entered the room and came back with a bag, a Chanel bag! he mentioned before something about a Chanel bag but i never thought he was serious, when I saw the bag i was in denial I said that there is noooooooo way it's real, it looked real and it came with a certificate and a book that tells you how to treat a Chanel bag but i still wasn't sure.. after spending hours reading about how to spot a fake bag and after talking to Einat I realized that my Bag is REAL. Now I have a beautiful real Chanel bag! His first day out was in New York, a very happy teenager was walking around the streets of Manhattan with a beautiful Chanel bag. the first week we actually shared a bed.
that day i also took my bag to Brooklyn to meet Emma and Tochi, we went to the MOMA and we ate like tourists in Planet Hollywood.

בלילה לפני הפעם השנייה שנסעתי לניו יורק ישנתי אצל דוד שלי , איך שהגעתי הוא אמר לי שיש לו פה משהו בשבילי.. אז הוא נכנס לחדר והוציא תיק, תיק של שאנל! בעבר הוא אמר לי משהו על זה אבל לקחתי את זה בתור בדיחה וממש לא חשבתי שהוא רציני אבל אז כשראיתי את התיק וראיתי את התעודה בתוכו ואת הספרון שמדריך איך להתייחס לתיק של שאנל ואחרי מליון חיפושים באינטרנט של איך לזהות תיק אמיתי ממזויף הבנתי שבידי תיק של שאנל - אחד אמיתי ויפיפה שהוא מאותו רגע רק שלי!! את היום הראשון שלו בחוץ הוא עשה בניו יורק למחרת מונח על ידה של נערה מאוד מאוד שמחה.בשבוע הראשון חלקנו מיטה ושמיכה.

באותו יום גם נסעתי לברוקלין לחנות יש שניה ופגשתי את אמה וטושי, ראיתי את הבלגן שנשאר אחרי המצעד ניצחון של הינקיז ,ביקרתי במומה ואכלתי ארוחה של תיירים בפלאנט הוליווד.
tee shirt, five below. plaid shirt, honigman kids. jacket + shoes, H&M. jeans, Levi's. Necklace, gift from teen vogue fashion u - charlotte russe. bag, Chanel.
Thanks Leor and Rachel for the photos and accommodation in the second visit. Thanks Einat for having me in you house and giving me this awesome Ronen for the Best bag i ever had!

ג'ינס, ליוויס. חולצה משובצת , הוניגמן ילדים. ג'קט עור ונעליים, הייץ' אנד אם. שרשרת, מתנה מטין ווג - של שארלוט רוז. תיק, שאנל.
תודה לליאור ורחל על התמונות והחדר בביקור השני. תודה לעינת על הקרם הליפ גלוס והאירוח המדהים ותודה רבה רבה רבה לדוד רונן על התיק הכי יפה שאי פעם היה לי.

21 comments:

Bianca said...

Saraaaaaay <3! OMG U r so lucky did you get a freakin Chanel bag for free? lol xD Thats amazing! I've heard u r going to Baltimore with yaya, , i amm waaay jealous! Tomorrow I am going to Vegas , Utah and Northern California so I am still tripping" lol. I hope youre having an amazing time! Kisses and Hugs from Mexico - B

נבו said...

תתחדשי מותק היא מהמם!

saray said...
This comment has been removed by the author.
saray said...

Bianca - you are having sooo much fun.. and my family says i travel a lot :) i soooo excited about seeing yaya tomorrow :) enjoy with your fab MJ bag

מורן - תודה רבה

Standing Ovation said...

איזה טיול חלומי, והתיק מהמם, תתחדשי!

blossom button said...

תתחדשי על התיק,הוא פשוט מדהים!
תמיד כיף שיש משפחה בארצות הברית והחו"ל בכלל,זה נותן הרגשה קצת פחות מנוקרת ויותר ביתית.
אין על הדוד שלך!(ועל עינת כמובן) (:

מ. said...

וואו וואו וואו!!!
איזה כיף שיש משפחה בניו יורק בתוספת של מתנות משאנל! תתחדשי, תהני ממנו כמה שאת רק יכולה ותמשיכי לבלות :)

Winnie said...

Wow, you've got one generous uncle!

So nice to have a bit of an insight into your relatives job!

Sharon said...

Lucky girl!!

Anonymous said...

תתחדשי על השאנל המדהים הזה !

Unknown said...

התמונה השניה נהדרת! הביקור אצל קרובת המשפחה נשמע פשוט חלומי :)

מחכה בקוצר רוח לעידכונים שלך:)

Anonymous said...

im still so jealous of that bag!!! looks amazing

Anonymous said...

היי, רציתי לשאול אותך לגבי הטיול לברצלונה. איפה אפשר להשיג דילים טובים לצעירים?

Olivia said...

תתחדשי יפה
מתה מקנאה ומחכה שכבר תחזרי מהגולה!

lilu said...

תתחדשי על התיק :)

איזה כייף שיש לך משפחה בניו יורק (ועוד אחת שנותנת לך מתנות מושלמות כל כך), נראה לי שזה חלום של כל ישראלי (ובמיוחד שלי) אני הייתי עכשיו בניו יורק 10 ימים ואני נאלצתי לשלם את ה- 300 דולר שאת מדברת עליהם..

saray said...

Anonymous : ב2 הטיסות האחרונות שלי לאירופה חיפשתי טיסות מהיום למחר באיסתא. המחירים יותר זולים וכמעט כל יום יש.. לגבי מלונות למדתי גם מהטיול לברלין וגם מברצלונה שלפעמים יותר זול להזמין בנפרד. אם את רוצה יש לי הוסטל מעולה בברצלונה ממש במרכז העיר - זה חוויה שונה של טיול ואני ממש ממליצה או מלון באתרים של מכירות פומביות על מלונות.. אם את רוצה עוד פרטים את יכולה ליצור איתי קשר במייל : saray.habura@gmail.com

thanks for the comments everyone!!!!!!

נעלולה said...

תתחדשי... הולם אותך השאנל!

לי said...

האאאא איזה כיף לךך

sefi said...

איזו חמודה!
אני גם הייתי באיזור של ברוקלין ברידג' ביום של המצעד של הינקיס. זה היה מטורף ויש לי תמנוות קיצוניות של כל הנייר טואלט על העצים, וגם היה קר. לברוקלין נסעתי ביום אחר שגם היה גשם. אני אולי עוד אכתוב על זה בבלוג שלי. מתי את חוזרת?

Zoey said...

יו אני פשוט אכולת קנאה.... איזה כייף !! את ממש חיה את החלום
התיק מושלם, תתחדשי :)

saray said...

ספי : בתחילת ינואר..בהחלט היה מטורף.. חבל שלא צילמתי כל כל הנייר הזרוק

זואי : תודה רבה :)