Monday, November 16, 2009

DC and Alexandria

בערך התיעוד היחיד מהבית הלבן, בגלל שאסור לצלם.
? אחרי שביקרנו בבית שלו ראינו את דמותו מודפסת על קרטון, מה לא נצטלם

A week after I arrived to the US my best friend parents, Rachel and Leor, got on a plane and landed in the United States, they planned a trip in the real America by car.. less than a week after they got here they planned a stop in MD where i'm staying, after a week and a half here it was nice seeing some people from my natural environment , people that i usually see every day. the day that they got here we took the car and drove to Washington DC at night time, it was really nice seeing the city like this.. i was there so many times but i never saw the city in the night.. the day after we had a trip planned to the white house, about two months before we arranged the tour with the American embassy It was also an experience that I've never experienced before.. i was oping to see Obama :) but that didn't happen. that day we continued to Alexandria in Virginia, such a beautiful city.. it's really different from all the other cities in the area.. i really enjoyed watching what the people there was wearing..
thanks to Leor i got some great photos from those days.

i'm wearing a ZARA coat, Levi's Jeans, Aldo Bag, H&M shoes and Ray Bans.

שבוע אחרי שהגעתי לכאן גם ההורים של החברה הכי טובה שלי,ליאור ורחל,עלו על המטוס ונחתו בארצות הברית, הם הגיעו לטיול ברכב ברחבי "אמריקה האמיתית" שהיה מתוכנן בקפידה.. ביקור במרילנד הארץ בה אני מבלה את רוב זמני גם היה מתוכנן, אחרי שבוע וחצי בסביבה אמריקאית למדי הגיעו אליי קצת אנשים מהסביבה הטבעית, קצת הרגשה של בית, של תל אביב, של שינקין וקינג ג'ורג'.ביום הראשון שלהם בחברתי נסענו בלילה לווישנגטון די סי ,הייתי שם כ"כ הרבה פעמים בעבר אך זאת הייתה הפעם ראשונה שעשיתי בעיר סיור בלילה.. בהחלט הייתה חוויה מדהימה שהביאה איתה גם תמונות מהממות.ממומלץ בחום לכל מי שמטייל באזור, די סי כ"כ שונה בלילה וביום. ביום שלאחר מכן חזרנו לעיר הבירה לסיור בבית הלבן, טיול שתוכנן ותואם חודשיים מראש עם השגרירות האמריקאית בארץ.. זה גם חוויה שלא יצא לי לחוות עד עכשיו, נורא קיותי שיצא לנו לראות את אובאמה :) אבל זה לא יצא.. אחרי הסיור בבית הלבן המשכנו לטיול בעיר אלכסנדריה שבוירג'יניה, עיר נמל מהממת, ביחס לערים האחרות באזור שבו אני נמצא התרשמתי מאלכסנדריה לטובה, זה לא היה הפעם הראשונה שלי בעיר אך זו בהחלט הייתה הפעם הראשונה ששמתי לב ללבוש שם , בניגוד לערים במרילנד ובדי סי יש שם קצת סטייל ברחוב, האנשים מתלבשים בצורה קצת יותר מעניינת ויצירתית.. בביקור הבא שלי בעיר אנסה לצלם קצת תמונות שיעבירו את התחושה.
בכל הימים שבילתי עם רחל וליאור הייתה לי הרגשה של טיול שונה , בניגוד לתיירים אחרים אצלם לא קיים הלחץ הזה של להספיק להגיע ממקום למקום , למרות שהיה להם לו"ז עמוס ביותר הם עדיין לקחו את הכל ברגוע והסתכלו על הדברים בדרך שונה. אפשר להבין שהם עושים את הכל קצת אחרת רק מהעובדה שבוושינגטון הייתי מעל ל30 פעמים ואף פעם לא חשבתי על ללכת לבית הלבן או לטייל בעיר בלילה.
תודות לצלם המעולה ליאור יש לי קצת תיעוד מהימים האלה.. ברוב התמונות אני נמצאת עם רחל , שהיא כמו אמא שנייה בשבילי.
זה כיף לטייל בחו"ל עם אנשים שאתה אוהב ורגיל אליהם בחיי היום יום שלך.

בתמונות אני לובשת מעיל מזארה , ג'ינס של ליוויס, נעליים מהייץ' אנד אם , תיק של אלדו וריי באן מליאור אופטיקה.

10 comments:

ronit said...
This comment has been removed by the author.
ronit said...

אני מקווה שיצא לך להיכנס קצת לבוטיקים מעניינים שאכן קיימים באלכסנדריה... שם באמת מקובצים בוטיקים שיוצאים ממסגרת המיינסטרים שקיימת באופן בולט יותר בדי.סי. בכל זאת, אנשי ממשל...
חוץ מזה, מקווה שלא פסחת על ג'ורג'טאון בדי.סי
שיהיה בכי

Olivia said...

וואו התמונות מהממות וכיף לקבל סוףסןף עדכון ממך (:

Kira Aderne said...

So much fun!!!
I am happy that you are in USA! So far from home...this is so great!
I wish you have a great time!

all my kisses,

Kira

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

אווווו איזה כייף לך!
אהבתי את הקוליות שבלוק
:)

Nathalia said...

Looks like you had a great time! Just found your blog, it's really good:)

ליאור said...

רק עכשיו ראיתי שעדכנת את הבלוג, תודה על המחמאות, גם לנו היה כיף איתך

מ. said...

טוב לדעת שאת עוד חיה!
נראה כיף חיים, תמשיכי להנות ולתעד :)

saray said...

רונית : לא ממש יצא לי להיכנס שם לבוטיקים אבל אני אחזור ואעשה זאת! ג'ורג' טאון בדי סי זה המקום האהוב עליי לקניות פה.. :)

Nathalia : thanks you :)

ליאורי שרק יהיו לנו עוד טיולים כאלה! עכשיו הבנתי למה אלי ומיכל לא מוותרים על הטיול השנתי

מורן : באמת לא הראתי יותר מידי סימני חיים :)

Zoey said...

ואוו איזה חלום :) תנצלי כל רגע שם..
! וממש אהבתי את המעיל, מגניב בטירוף