Friday, October 30, 2009

TEEN VOGUE FASHION UNIVERSITY - DAY 1

Lion of ido
It's hard to believe TVFU is already over, I waited for this weekend for so long and now it's over.. I met designers, editors and stylists that I admire and lived in a dream for 3 wonderful days! Last Friday was the opening event in the juicy couture store, thanks to facebook I got to meet some of the other students before the event.. the first one I met was Bianca from cactus fashion , I met her in sacks fifth avenue where she got herself a stunning marc Jacobs bag (I'm sooo jealous). The private juicy shopping event was amazing – filled with food music and clothes.. the store offered us an exclusive 25% discount which was great but not really my style – I find this store to be a mixture of Betsey Johnson and Victoria Secret pink. There were 5 cute models walking around the store with sweets and drinks, we drank some pink lemonade and ate the cutest cupcakes and cookies in the world! A band called Lion of Ido was playing (the band was awesome!! And one of them was from Israel J ) and after the band a really cool DJ was in charge of the music ..

קשה לי להאמין שאני כבר אחרי השבוע המטורף הזה בניו יורק , חיכיתי לו כ"כ הרבה ועכשיו שהוא עבר זה לא נראה אמיתי. זכיתי לראות מעצבים סטייליסטים ועורכים שאני מעריכה ופשוט חייתי את החלום במשך 3 ימים מטורפים. באמת שאני לא יודעת מאיפה להתחיל לספר על זה ואיפה לסיים.. בזכות האתר הגאוני הזה שקוראים לו פייסבוק יצא לי להיפגש לפני תחילת הטירוף עם מספר אנשים שגם באו לסופ"ש לקורס הקצרצר, בהתחלה נפגשתי עם ביאנקה (מקקטוס פאשיון) בחנות של סאקס פיפת' אבניו שם היא רכשה לה תיק של מארק ג'ייקובס ואני הסתכלתי בקינאה, אח"כ הצטרפו אלינו עוד מספר חברים וטילנו לנו בעיר לפני אירועי הפתיחה. אירוע הפתיחה התקיים בחנות של ג'וסי קטור, מותג שלא כ"כ מוכר בארץ אך היסטרי לגמרי בארה"ב וכשבוחנים את הבגדים אפשר להבין למה.. האירוע היה מלא בנשנושים , מוזיקה ובגדים! זכינו להנחה של 25% כל כל החנות , הסתובבו בנינו מספר דוגמנים הורסים שחילקו עוגיות, סוכריות על מקל , מאפינסים קטנים וחמודים , לימונדות ורודות ופופקורן באריזה מהממת.. להקה צעירה ומגניבה הופיעה (הסולן שלה אפילו היה ישראלי) ואח"כ תפסה את הבמה די ג'יי ממש מגניבה. באותו ערב גם התחילו לאט לאט חלוקת המתנות של האירוע, יצאנו משם עם דיסק של הלהקה ( Lion of ido) שאח"כ גם הם גם חתמו למי שרצה , מגזינים היו מפוזרים בכל החנות ומי שרוצה היה מוזמן לקחת ובכניסה קיבלנו פספורט ורוד של ג'וסי קטור שאני עדיין לא ממש בטוחה למה הוא משמש אבל למי אכפת – הוא ממש חמוד.

לאירוע בחרתי ללבוש את אותה השמלה מהפוסט הקודם - למעשה כשכתבי את הפוסט ההוא עלה לי הרעיון להוסיף אותה למזוודה וכך עשיתי ויצא שלבשתי אותה.. בברצלונה זה היה במראה הקיצי וזה המראה החורפי. הוספתי לשמלה נעליים וג'קט דמוי עור מהייץ' אנד אם, צעיף מאורבן אאוטפיטרס, תיק של אלדו ושרשרת ממרוקו.

11 comments:

תחרים ואשפתות said...

*מקנא*
את נראית נורא נחמדה והכל, אבל אני נאלץ לשנוא אותך.
*ממשיך לקנא*
אוקיי סליחה, אני לא שונא אותך.
(אבל אני עדיין מקנא)

boiler said...

מותק שמחים שהיה לך מהמם
ממש נחמד לראות את התמונות, עכשיו תפרטי בהרחבה על שאר המפגשים, תודה.

B a la Moda said...

I am glad you had such a blast! i love Teen Vogue.

xoxo
B* a la Moda

Loni said...

אני מחכה לשמוע את הפרטים
זה ממש מגניב

SARA said...

נראה ממש ממש כיף! בא לי גם!
את נראית מעולה

Olivia said...

מקנאה
מקנאה
מקנאה!

את נראית מעולה, זה נראה כאילו משהו טוב עובר עלייך (:

Anonymous said...

looks like you had fun! im sorry we didnt get to go out friday night or go shopping your last day, next time you visit!

Hannah's Apples said...

נשמע מקסים!
ואני חייבת לשמעו עוד פרטים. ^^

Clarissa said...

this looks like it was soo fun!!

Clarissa said...

this looks like it was soo fun!!

sefi said...

אין מה לומר, כל מה שקשור לאופנה ולניו יורק יכול להיות ממש מהמם. את ניראת מעולה וזה ניראה ממש מגניב.
אם את מחר בניו, איפה תיהי?
תכתבי לי בפייסבוק ואולי ניפגש.