Saturday, October 17, 2009

אח שלי הורס אותי

From all the pictures I developed recently, it's definitely my favorite picture. In this pic you can see my brother on a hot Friday afternoon on our way back from a house sale. Omri choose his clothes alone that day and made me a proud sister! Since my brothers started to choose their own clothes I'm slowly trying to give them as many tips as possible so they'll always know how to look fashionable. In the past they used to think that if you are wearing red trousers you have to wear a red shirt, otherwise it does not work.. To school they still prefer to wear one of their million basketball / football suits but the rest of the time they put on some stylish ensembles.

מכל התמונות שפיתחתי לאחרונה, זאת בהחלט התמונה האהובה עליי. כשאני מסתכלת עליה אני לא יכולה להפסיק להגיד כמה אני חושבת שהיא הורסת! בתמונה אח שלי מצולם ביום שישי קיצי בקינג גו'רג', בחזרה שלנו מהמכירה של יעל ונמרוד. עומרי בחר לבד פה מה ללבוש והפך אותי לאחות גאה, מהרגע שהם התחילו לבחור לעצמם בגדים אני לאט לאט מנסה להעביר להם כמה שיותר מידע לגבי מה הולך עם מה ובכללי מה יפה. בעבר הם נהגו לחשוב שאם לובשים מכנסים בצבע אדום אז מחויבים שהחולצה תהיה אדומה כי אחרת זה לא הולך.. עדין בימי ביה"ס הם יעדיפו ללבוש את אחת ממיליוני חליפות כדורסל\כדורגל שלהם אבל בשאר הזמן יש להם יציאות אפנתיות שלא יביישו אף אחד.

עומרי לובש סקיני מזארה, חולצה מילדותי , את הריי באן היקרות שלי , תיק מאירופסטל וחיקוי של הוויאנס ( מעניין אם מייצרים הוויאנס בגודל הזה?)

6 comments:

X said...

A pleasant summery attire.
Greetings

מ. said...

מתוק!
הכי מרגש לראות ילדים מתלבשים כמו שצריך, בדגש על בנים (שנראים בד'כ כמקרה אבוד בגיל הזה...)
שאפו על התמונה, יצאה מהממת. :)

Olivia said...

איזה חתיייייייייך (:

Anonymous said...

cutie!

Loni said...

איזה חמוד
לגמרי אחות גאה

JOWY said...

I ADORE UR PICS: RAW & RETRO!

One Love,
Jowy
www.iseejanemary.blogspot.com