Sunday, November 29, 2009

Black Friday

I really wanted to experience black Friday so I stayed up all night, left the apartment in 4:30 am and walked to one of the shopping centers here with my cousin. then I took the bus to the mall, then to another mall and then to one more mall. I got back home in 4:30 pm. after spending only 60$ and getting 25 items.the amount of people I saw that day was crazy. I feel like black Friday is a national shopping day in the US and I love it!

the best thing that I bought was probably a billabong denim mini skirt from pacsun for 2.5$ instead of 38$
and the thing that I love the most is a necklace from new york company that I bought for 12.5$ instead of 25$

I wore my YAYA dress from urban outfitters, H&M shoes and jacket and Michal negrin necklace.

יום שישי השחור הוא יום שישי הראשון אחרי חג ההודיה, הוא היום שפותח את הקניות לקראת חג המולד.. כל החנויות יוצאות במבצעים מטורפים והאנשים מסתערים. שמעתי על אנשים שכבר ביום חמישי בצהריים הקימו מאהלים מחוץ לחנות של בסט ביי, עכשיו אם זה היה יום קיץ נעים אז הייתי מנסה להבין אותם , אבל כשהטמפרטורה קרובה ל0 זה קצת מטורף. רוב המבצעים השווים באמת הם על מוצרי האלקטרוניקה, ולרוב הם רק למספר מסוים של קונים ראשונים - לכן הרבה אנשים מגיעים אם פתיחת החנות ואפילו קצת לפניה.. רוב הרשתות הגדולות נפתחו ב4 או 5 בבוקר והקניונים נפתחו ב6. אני החלטתי שאת יום שישי השחור אני הולכת לחוות כמו שצריך , אז נשארתי ערה כל הלילה ובשעה 4 לפנות בוקר הערתי את בן דוד שלי.. ב4 וחצי עזבנו את הדירה לעבר מרכז הקניות הראשון, ברבע ל5 כבר היינו באולד נייבי, החנות בדיוק נפתחה וכבר הייתה מפוצצת, הייתי בשוק כשראיתי את כמות האנשים שבחנות, אבל זה היה עוד כלום. כשהמשכנו לטרגט הבנו באמת מה זה טירוף.. כ"כ הרבה אנשים בחיים לא ראיתי שם. ב6 וחצי בבוקר כבר היינו על האוטובוס לקניון , הגענו בערך ב7 והטירוף היה בעיצומו (כדי להבין כמה מטורף זה תחשבו על שינקין ביום שישי בצהרים, ועכשיו תכפילו את מספר האנשים ב8 ותכניסו אותם לקניון קצת יותר קטן מדיזינגוף סנטר). פקקים של אנשים.. היו כמה מבצעים שווים אבל שום דבר שווה במיוחד, ושום דבר שבאמת דורש ממך לקום בשעות פסיכיות. אחרי אותו הקניון המשכתי לעוד 3 נוספים ובשעה 4 וחצי אחרי 12 שעות של סיבובים בחנויות חזרתי הביתה. עם שלל של מכובד של 25 פריטים ב60$ בלבד.
הקניה הכי שווה הייתה של חצאית ג'ינס של בילאבונג מפקסן ב2.5$ במקום 38$
והקניה שאני הכי אוהבת היא שרשרת שקניתי בניו יורק קומפני עבור 12.5$ במקום 25$

אני לובשת שמלה מאורבן אאוטפיטרס, ג'קט ונעליים מהייץ' אנד אם ושרשרת של מיכל נגרין.

8 comments:

Anonymous said...

עוד פוסט שגורם לי לקינאה מטורפת!
שמחה שנהנת,מחכה שתחזרי לספר לי את כל החויות!

שבוע מדהים שיהיה לך
מוזמנת לבקר כמו תמיד(:

נשיקות.

LOVE AESTHETICS said...

shopping all night long sounds amazing

lilu said...

איך הייתי רוצה להיות שם גם..

פשוט כייף לך :)

sefi said...

וואו, זה נשמע קיצוני למדי. אני בספק אם הייתי מסוגלת לכזה מעשה גבורה. מה גם שבכלל לא יצא לי להיות בטרגט בביקור הזה בניו-יורק, כי אין בכלל במנהטן. נשיקות ותהני מהמבצעים!

Olivia said...

אוי מהממת אני מתגעגעת!
<3

blossom button said...

25 פריטים במחיר של 60$?!!
וואו,הטירוף!
אני פשוט בשוק מהתיאורים שלך...
ועדיין לא מצליחה לקלוט את גודל הטירוף.
מחכה כבר בקוצר רוח לראות את הרכישות שלך :)

השמלה מהממת!

MYCLOSETGARDEN said...

Ive never shopped that early before on Black Friday, but sounds like you got some great deals. Love the dress, cute pattern.

http://inbugsdrawers.blogspot.com

Zoey said...

ואו טירוף! השמלה מהממת,
ואני כל כך מקנאה כרגע שאין לך מושג.
3>