Thursday, July 30, 2009

Bezalel's 100th Class

Some of you may remember my last experience from Jerusalem. I came back thinking it's a boring city that i don't want to visit again.. but when I heard about the End of Year Exhibition of Graduates of Bezalel's 100th Class I knew I had to take the train to Jerusalem again. Finding a partner for this trip wasn't really easy – cause most of my friends remembered the stories from the last trip, eventually my friend Gil said she will come with me. We planed the entire day – starting in the Exhibition afterward a walk on the boardwalk and ending the day in the western wall. We spent so much time in the Exhibition that we ended up having no time for anything else, I loved it! The Graduates of Bezalel did an amazing job!
A few days ago my mother said she thinks I'm starting to give up on my dream – studying fashion in NY – and I must say that after seeing the Campus in Jerusalem I might consider studying in Israel.

חלקכם בוודאי זוכרים את הזיכרונות שהיו לי מירושלים , בנסיעה הקודמת התרשמתי ממנה כעיר משעממת שאין בה יותר מידי מה לעשות. הייתי זקוקה לחוויה מתקנת , לא ידעתי שהיא תהיה כ"כ קרובה לחוויה הקודמת אך כך יצא. התערוכה של בוגרי בצלאל נפתחה מלפני חודש ומאז ששמעתי על פתיחתה ידעתי שאני רוצה לנסוע, הנסיעה לי-ם קצת הרתיעה אותי ואת חברותיי אך בסוף הצלחתי לשכנע את חברתי גיל לבוא איתי משום שרצתה לבקר גם בכותל באותה הזדמנות. ארזנו את חפצינו ונסענו לתערוכת בוגרי ה100 של בצלאל , היום היה מתוכנן כך שנהיה בתערוכה אח"כ בטיילת האז ולבסוף בכותל אך מרוב שהתערוכה ריתקה אותנו היינו שם שעות רבות שלא תוכננו וכך יצא שחוץ מבתערוכה ומבקניון מלחה לא ביקרנו בשום מקום נוסף.

לפני כמה זמן אמא שלי אמרה שנראה לה שאני מתחילה לרדת קצת מהחלום של לטוס וללמוד אופנה בניו יורק , כמובן שמיהרתי להגיד לה שהיא טועה. אך אחרי הביקור שהיה לי בבצלאל אני חייבת להגיד שממש התרשמתי לטובה, ואולי אבל אולי אני אשקול לימודים בארץ. הקמפוס מדהים ביופיו והעבודות של הבוגרים פשוט מדהימות! אני מאמינה שמעכשיו הנסיעה לתערוכת הבוגרים תהפוך אצלי לדבר קבוע ומידי שנה אפקוד אותה. מחר זה היום האחרון – אז אם יש לכם הזדמנות לכו תתרשמו!
Dress+Blazer . Zara. Sandals, Old Navy. Bag , Urban Outfitters. Sunglasses , Ray Ban. Necklace , My mom's.
שמלה + בלייזר , זארה. סנדלים, אולד נייב. תיק, אורבן אאוטפיטרס. משקפי שמש , ריי באן. שרשרת , של אמא.

11 comments:

Amit said...

ההופעה מקסימה! ורוד אפרסק, תכלת ולבן הולכים יופי ביחד.
רק התיק מאוד הפריע לי, הוא גברי וגס ביחס להופעה הנשית והעדינה יחסית

Olivia said...

אהבתי מאוד!
אבל גם אני כמו עמית הייתי מוותרת על התיק..

מתי אני רואה אותך? שישי הבא? (:

Galit - Lynn Stiklaro said...

שמלה מדהימה,
גם של גיל מהממת.

Ella Gregory said...

Cute blazer.

DaisyChain said...

I'm so in love with your blazer

SARA said...

בצלאל זה אחד הדברים. האנשים שם מוכשרים ברמות. אני מתכננת ללמוד שם בשנה הבאה במגמת עיצוב אופנה וצורפות.
התלבשת ממש יפה (מסכימה אגב עם מה שנאמר כאן לגבי התיק)

Sharon S said...

Good luck to you whatever you decide, I love your outfit, just perfect!!

אדוה&לימור said...

אחלה אאוטפיט!!הלוק יצא רומנטי שכזה.
השמלה מקסימה!!

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

השארי בארץ, תלמדי בבצלאל ואז טוסי לניו-יורק ותראי לכולם מה היא איכות מתוצרת הארץ.

ובנימה קצת יותר רצינית - בהצלחה בכל כיוון שתבחרי, העיקר שתאהבי את מה שאת עושה.

האאוטפיט שלך פשוט היסטרי!

Tal said...

שרי,
אני יכולה לומר לך, עמוק מתוך תעשיית האופנה, שלימודים בשנקר לא נופלים מהלימודים בניו יורק, ואף עולים באיכותם וביוקרתיות שלהם מלא מעט מקומות ברחבי העולם.
שנקר הוא מוסד מאוד מאוד נחשב בעולם, ורבים המעצבים ובתי האופנה שמקבלים ממנו מעצבים לשורותיהם.
לגבי בצלאל איני יודעת, אבל אני יכולה לומר לך בוודאות, שלימודי האופנה בארץ רציניים ממש כמו בחו"ל, ואת יכולה לשקול ברצינות להשאר קרוב למשפחה.
מעבר לזה, אני לא יודעת איך המערכת בניו יורק, אבל אני יודעת שבשנקר תומכים בבוגרים גם אחרי סיום הלימודים, ויש לא מעט סטודנטים שעובדים בחו"ל בעזרתם האדיבה של צוות המורים והמרצים המדהים.
בכל מקרה, אני הייתי ממליצה לנסות להתקבל לבתי הספר בארץ ובחו"ל במקביל ולראות פשוט לאן תתתקבלי :)
שיהיה המון בהצלחה!!

Bdicte said...

Cute pink blazer!