Thursday, July 16, 2009

......... it's for you

די ממזמן אמרתי שאעשה פוסט עשה זאת בעצמך על חלק מהשרשראות שלי , איכשהו דחיתי את זה ללא הרף עד שמגיבה נחמדה הזכירה לי שהפוסט עדין לא נעשה! עקב השעה המאוד מאוחרת וחוסר התפקוד שלי אני אעלה היום שרשרת אחת ובימים הקרובים אעלה פוסט או פוסטים עם הוראות לשרשראות האחרות!
מבין כל שרשראות הכסף שלי שהכנתי זאת היחידה שהכנתי מ0 ולא השתמשתי בחומרי גלם שמצאתי בבית! אני לא ממש בקיאה בשמות של החומרים אז הצטיידתי בתמונות שצילמתי די מזמן ( מתישהו בתקפות ל"ג בעומר) כאשר הכנתי את השרשרת הזאת ואני מקווה שהתמונות יפצו על חוסר היכולת שלי לנקוב בשמות המדויקים!
נתחיל מהמצרכים הנדרשים – שהם כל מה שיש בתמונה! ועוד קצת
שתי סוגי חרוזים -
שרשרת מכסף – אני השתמשתי בערך במטר וחצי אבל זה תלוי באורך של השרשראות! אפשר להשיג בחנויות סידקית או בחנויות שמוכרות את השקיות הקטנות האלה של עשה זאת בעצמך.. את השרשרת שלי קניתי באיזשהי חנות ברעננה שאני לא זוכרת/יודעת את שמה ( אוליביה אולי זוכרת/יודעת? ). המחירים למטר נעים בן 2 ל15 ש"ח הכל תלוי בעובי ובחנות!
חרוזי מעיכה -
-הדברים בתמונה מעל שאין לי מושג איך קוראים להם! אפשר למצוא אותם בכל חנות חרוזים . אני אקרא להם בשביל ההסבר דלי"ש (דבר לא ידוע שעוזר) חוט דייגים -
פלייר שהוא גם קאטר , בשביל לחתוך את השרשרת באורכים הרצויים ובשביל כדורי המחיצה. -
בהתחלה תשחילו על 2 חוטים באורך בערך 7 ס"מ את אחד מהחרוזים , על חוט נוסף באותו אורך להשחיל חרוזים בצבע שונה. בסוף ובהתחלה של כל חוט מעכתי חרוז מחיצה בעזרת הפלאייר אח"כ בקצוות המיני שרשראות מחצתי את הדלי"ש כך שהחרוז מעיכה בתוכו והשארתי את הוו של הדלי"ש כמו שהוא. ואמור לצאת לכם משהו כמו בתמונה למעלה.
שלב שני זה לחתוך את השרשרת באורכים שונים.
שלב שלישי זה החיבור של מיני שרשראות החרוזים לשרשרת כסף. בעזרת הוו של הדלי"ש מחברים אותו לשרשרת וכאשר הם מחוברים מוחצים את הוו בעזרת הפלאייר כך שהוא נשאר מחובר ! ואז יש לכן שרשרת והתרחש קסם!
התוצאה :


אני לא בטוחה שההסבר שלי הוא הכי טוב בעולם אבל אני מקווה שמהתמונות הבנתם בערך מה עושים כל מה שצריך זה שרשרת כסף וקאטר וכך אפשר ליצור אין ספור סוגי שרשראות. אם משהו לא מובן אשמח לנסות להסביר בצורה טובה יותר! שיהיה לכם לילה טוב!

השם האמתי של הדלי"ש הוא סופיות - תודה רבה לאדית על המידע :)

20 comments:

Tal said...

מגניב ביותר!
מחכה ל - DIY
הבא!!

Standing Ovation said...

יצא ממש יפה, עשית לי חשק לקפוץ לאבגד :)

!Ugly Jewelry said...

חחח אהבתי את ה דלי"ש = סופיות
כי מחברים אותן לסוף השרשרת
חרוזי מחיצה = חרוזי מעיכה בעגה המקצועית
;-)

SARA said...

מגניב!
אני אנסה מתישהו. סחטיין על ההשקעה

saray said...

אדית : תודה רבה!!! אני אשנה את זה עכשיו! באמת משהו במחיצה היה נשמע לי מוזר!

מ. said...

מדהים!
עשית לי חשק ללא ספק.

..... said...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יא אללה הרגת אותי עם הכותרת של הפוסט XD
את מחייבת אותי להמשיך להשתמש בכינוי המפגר הזה ששירבטתי במהירות בעבודה

תודה רבה!!

זה ממש מובן
וד"א בדיוק אתמול ראיתי את השרשרת הזאת ב"אבגד" אבל נורא יקר שם אז ויתרתי

אה וד"א זה 5 נקודות, יש שם יותר מדי. אני מרגישה שזה לא אישי מספיק

סתם, יום טוב ושוב תודה :D

Anonymous said...

really pretty necklace!

Anonymous said...

כמו שאומרים בשפת העם -
טו-אוב

!Ugly Jewelry said...

איזו מתוקה את
:-)
שבת שלום

Olivia said...

מהמם, תודה על ההסבר (:

דרך אגב החנות ברעננה נקראת 'מוזלים' מי שרוצה להגיד שיתקשר איתי ואני אסביר לו.

Míriam Juan-Torres said...

Nice :)
Love the necklace
xx

mora said...

אחלה רעיון,האמת שאני מעדיפה לקנות.
חייבת לציין שיש לך תלתלים מקסימים (:

Dana (MODAna) said...

רעיון ממש מקורי!

michalooshka said...

רעיון ממש מדליק!

STEFANIE said...

amazing! great job :)

Galit Lynn Stiklaro said...

השרשרת מקסימה!

Anonymous said...

השרשרת מדהימה אהבתי את השילוב של החרוזים והשרשרת מכסף

מוזמנת לבקר(:
שבוע טוב!

Anonymous said...

can you post in english where you got the chains that you used for this necklace...so cute!

Olga Babenko said...

nice necklace!