Tuesday, May 26, 2009

Upcoming draft

Yesterday I received a letter that destroyed my plans, instead of joining the army on February next year , I'll be joining the army on July. My original date was on July but when they changed the date to February I forgot about the original date and started to plan a eurotrip with some friends and another two months trip to the U.S. .. I wanted to have a magical time in Europe , where I was suppose to meet a friend that I met last year in New York in Berlin , maybe even meeting some Bloggers.. in late August, I planned on flying to MD, I wanted to work in a Jewish kindergarten with my aunt .. I heard you can also volunteer in NY fashion week, so I started writing a letter to department who is responsible for the volunteers in hope they will give me a chance to volunteer, even if it means bringing people coffee. After fashion week my brothers and my parents were supposed to join me on a trip across the U.S ..
I need to look on the bright side of the story , now I can go back to my original plan to start collage on September 2011.

I wrote about the army and the plans that got cancelled so you could understand what I'm going to do with the blog.. I will try to update as much as I can now because in two months i'll be able to update only once in two weeks.. ( I hope the blog will survive) and since I'm going to be stuck in uniform for two years I'll be dressing up in the next month.. even if the event is not requiring..

שלשום קיבלתי מכתב שהרס לי את כל התוכניות, העבירו לי את הגיוס מפברואר 2010 לסוף יולי. שבוע אחרי הבגרות האחרונה אני רכוש צהלי. התאריך המקורי שלי היה ביולי ואז דחו לי לפברואר , ברגע הדחייה התחלתי לתכנן מה לעשות בזמן בין הלימודים לצבא, טיול לאירופה עם חברות עמד על הפרק , טיסה לארה"ב לחודשיים גם הייתה בתכנון .. תכננתי זמן קסום באירופה ששם אפגוש חברה מברלין שהכרתי בקורסים בניו יורק שנה שעברה, אולי אפילו איזה מפגש בלוגרים אחד או שנים. לארה"ב הייתי אמורה לנסוע בסוף אוגוסט , דודתי באה לביקור בארץ ורצתה שאני אחזור איתה, הייתי אמורה לנסוע למרילנד לעבוד קצת בגן יהודי עם דודתי.. שמעתי גם שאפשר להתנדב בשבוע האופנה, אז התחלתי להכין מכתב למחלקה שאחראית למתנדבים בתקווה שיתנו לי להתנדב, גם אם זה אומר להביא קפה לאנשים. אחרי שבוע האופנה הוריי ואחיי היו אמורים להצטרף ולטייל יחד איתי ברחבי ארה"ב.
אני אנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה, ככה אני יכולה לחזור לתוכנית המקורית שלי של להשתחרר מוקדם וכבר בספטמבר 2011 להתחיל את הלימודים בקולג' הנבחר בניו יורק.

חפרתי עד עכשיו על הצבא והתוכניות שהתבטלו כדי שתבינו מה הולך לקרות בבלוג בזמן הקרוב.. אני אנסה לעדכן כמה שיותר משום שבעוד חודשיים אוכל לעדכן רק אחת לשבועיים ( בתקווה שהבלוג ישרוד). ובגלל שאני הולכת להיות תקועה במדים למשך שנתיים אני אנסה קצת להתפרע בלבוש שלי ואף ללבוש בגדים קצת חגיגיים מידי מדי פעם לאירועים שממש לא דורשים את זה.

Dress, Katomenta. Shoes , Urban Outfitters. Necklace . from mom.
שמלה, כתומנטה. נעליים , אורבן אאוטפיטרס. שרשרת, מאמא.

I wore this dress to my math test today .. with this dress and sandals I felt like I'm in the Israeli kibbutz somewhere in the 1920's..

את האואטפיט הזה לבשתי היום לבגרות במתמטיקה.. השילוב של השמלה הזאת יחד עם הסנדלים גורם לי לתחושה של קיבוץ ישן שהתחילו העליות לא"י.

19 comments:

Anonymous said...

im so sorry you have to change your plans! you look beautiful here, dont be sad!

Standing Ovation said...

לפני כמה שנים כשאני הייתי בצבא אפשר היה לצבור ימי חופשה אחרי שנה ולנסוע לחו"ל במהלך השירות - הכי שווה :)אולי זה עדיין קיים ותספיקי גם את לנסוע.
והאאוטפיט חמוד וקיצי

Amit said...

הצבא הזה...
אני פשוט מתעב את הגוף הזה. אני באמת לא יודע אם אני אתגייס או לא.
איזה בזבוז של שנתיים במקרה שלך... ושלוש במקרה שלי

בכל מקרה, לגבי האאוטפיט - בהחלט נוסטלגי ווינטג'י, אהבתי!
וזה בהחלט קיבוצניקי מצידך, אפילו שאני קיבוצניק וזה לא סגנון לבוש נפוץ כבר! חח

Sharon S said...

Hi there-sorry your plans have had to change, take care and you look lovely in this dress!

Unknown said...

Awwww! How disappointing must that have been having to rearrange all your wonderful plans! It sounds like you are bouncing back marvellously though. And your shoes are so cute!

DaisyChain said...

I'm sorry your plans have had to change.

I ADORE that dress on you

Lopi said...

Hey, always look at the bright side! You had to go to the army sooner or later, and maybe it's for the best if you go earlier. You will have all the time in the world after!
I love those sandals and the dress! So lady-like!

Eda said...

You have a very beautiful dress! Is army service compulsory in your country?

Anonymous social worker said...

omg i had no idea you were going to the army, good luck!
I think your blog will survive, just don't loose contact, what would you blog about?

Anonymous said...

בתור מתגייסת גם אני לא מרוצה מעניין הגיוס לשנתיים לצבא, אבל עדיין אני לא כ"כ מסכימה עם עמית כשהוא אומר שהוא מתעב את הגוף הזה, ושהצבא זה בזבוז של שנתיים (או שלוש), יכול להיות שבמדינות כמו ארה"ב צבא לחלק מהמתבגרים זה בזבוז זמן יקר, ויכול להיות שגם אצלנו אבל במדינה כמו שלנו אין לנו ברירה אלא להתגייס ולתרום כל אחד את חלקו כדי שנמשיך להתקיים ולא נצטרך לקום ולברוח על נפשנו. בכל אופן זאת לא שיחה לכאן !

היה יכול להיות ממש מגניב אם היינו משרתות ביחד ! אבל לא נורא, נפגש בבקו"ם ! שמלה מקזסימה והנעליים הורסות !

AsianCajuns said...

You look absolutely gorgeous!

And I know how hard it must be to have to change your plans again. We'll definitely check back in- we want to see your uniform!

jessica said...

oh my gosh !
that must be so life-changing .
ps, your shoes are vairvair cute :]

saray said...

Thanks for all the swwet comments..

standing ovation : שמעתי גם משהו שאפשר לטוס פעם אחת בשנה השנייה או משהו.. עוד נראה

עמית : אני דווקא לא מאלה ששונאים את הצבא בכלל , גדלתי בבית שחינכו אותי כמה חשוב זה להתגייס ולתרום למדינה.. ברור שאני מתבאסת שאני דוחה את כל התוכניות שלי בשנתיים אבל עדיין אני חושבת שזה חשוב שאני אשרת ואתן את מה שאני יכולה

Franco : thanks.. in Irael you have to join the army.. i want to continue to blog about fashion

שני: נתראה בבקו"ם :)

saray said...

Eda : yes.. girls have to join the army for two years and boys for three..

Olivia said...

beautiful!

fabulouslulu said...

תראי אני עכשיו השתחררתי משירות של שנתיים ואין מצב בחיים שהייתי מוותרת על דבר כזה! תאמיני לי שאת תלמדי על עצמך כל כך הרבה בצבא וגם מרגעים כאלה מעצבנים יוצאים דברים טובים ויהיו לך הרבה רגעים שאת פשוט תרצי לדפוק את הראש בקיר... אבל אין מה לעשות.. צבא עושים פעם אחת וזה עובר... בהצלחה!!!

ממש אהבתי את האאופיט!! אולי את יכולה להוסיף תמונה מקורבת של השרשרת?

את מוזמנת לבלוג שלי
http://fabulouslulu.blogspot.com/

saray said...

fabulouslulu : תודה רבה, מצד אחד אני מחכה מצד שני קצת מפחדת . אבל יהי טוב

השרשרת הזאץ מככבת הרבה בבלוג - יש לי תמונה מפוסט אחר שרואים קצת יותר טוב http://img21.imageshack.us/img21/3797/dsc09759e.jpg

Anonymous said...

Lovely outfit, I love that 1920's vibe. I wish you luck and just always stay positive :D

נבו said...

דווקא לדעתי בצבא לומדים דברים דברים שבשום מקום אחר לא תלמדי אותם,לטוב ולרע.
אאוטפיט מקסים,השמלה משגעת.