Friday, May 1, 2009

Once again

Like in the post below – I'm wearing white, black and gray again.. it seems to be one of my favorite color combinations these days.. I need more color in my outfit , I always wear black because it's my comfort zone.. I'll make some experiments in the next few days.

כמו בפוסט למטה – אני לובשת לבן, שחור ואפור שוב.. זה אחד שילובי הצבעים האהוב עליי בימים אלה.. אני צריכה יותר צבע בבגדים שלי , אני תמיד לובשת שחור.. כנראה זה האזור הנוח שלי . אני אנסה לעשות קצת ניסויים בצבע בימים הקרובים.
Skirt, Heans. Tee, Target. Cape, ZARA. Bag H&M.
חצאית , הנס. חולצה מטרגט. סריג מזארה. תיק מהייץ' אנד אם.

14 comments:

michalooshka said...

משונה, אני דווקא לובשת שחור לעיתים נדירות ביותר, אבל את השילוב של שחור אפור לבן אני מאוד אוהבת..בכלל אני אוהבת שילובים שקוללים גוונים מדורגים.

הסריג מקסים:)

ediot said...

great layering. you look really cute.

stellawantstodie said...

nice cape!!

Olivia said...

אני בקושי לובשת שחור ובקושי יש לי פריטים שחורים
ואין לי הרבה צבעים בארון גם, אז אני נוטה ללבן
אני גם צריכה להתחיל לקנות צבעים חח

Unknown said...

i love how you paired the shoes with this outfit!

Lena said...

אני אוהבת שחור במיוחד אם זה משולב נכון! ואת עושה את זה מצויין!

נשיקות

Anonymous said...

אני אוהבת את השכבות שלך !
כל הופעה שלך הופכת לתלת-מימד. אולי כמו האחיות אולסון, גם זה יהפוך לטרנד סוחף?

Seeker said...

You look great, but I agree, you must leave your buble zone and ad some colour :)
Colour your word!!!!

xoxo

X said...

Very nice, these fantastic.
kisses

Eda said...

Love the layers! You look very cute!

sefi said...

מאוד יפה לך. אני בטוחה שהקיץ יביא איתו עוד צבע. הוא כבר כאן.

Clara Campelo said...

great look!!

xx
http://pieddepoule.blogspot.com/

Ella Gregory said...

Cute look. I really love ZARA, they make amazing clothes.

Vintage Lollipops said...

So hot!

xx