Thursday, April 23, 2009

Bloom Skirt

Today I wore the latest edition to my closet, my floral bubble skirt from TOPSHOP.. I felt really dressed up in it and adding a tailored jacket just made me feel even more dressed up! I got to take my skirt to some of the main shopping streets in Tel Aviv , where I met Olivia and looked on some clothes :)

היום לבשתי את התוספת האחרונה לארון הבגדים שלי , חצאית בלון פרחונית מטופשוט.. הרגשתי נורא חגיגית וזה ששילבתי אותה עם ג'קט שחור מחוייט רק גרם לי להרגיש יותר חגיגית ומגונדרת. לקחתי את החצאית החביבה שלי לטיול בחלק מהרחובות המרכזיים בת"א לשופינג (שינקין, דיזינגוף ודיזינגוף) שם פגשתי את אוליביה ובחנו יחדיו בגדים :)

Skirt, TOPSHOP. Jacket, Vintage. Shoes, Betzalel Market. Bag, Vintage from mom.Necklaces, DIY.
חצאית מטופשופ. ג'קט מויצ"ו. מגפוני ג'ז משוק בצאלל. תיק וינטג' של אמא. שרשראות שהכנסתי בעצמי.

22 comments:

Lady Royale said...

its lovely!!
just lovely

DaisyChain said...

I love that skirt,
it looks fantastic on you!

Ella Gregory said...

Very pretty skirt.

michalooshka said...

וווואו החצאית הזו ממש משהו! תתחדשי

lilu said...

חצאית ממש יפה :)

Olivia said...

מהממת
היה ממש כיף ביחד :)

Eda said...

Beautiful skirt! I like the way you styled the entire outfit...dressed up, but still fresh and cute!PS: I want to add your blog to my blog roll...I hope you don't mind.

Luka said...

nice outfit!

Amit said...

מקסים! מאוד אהבתי.
מינוס השרשראות או לפחות מינוס רובן היה יוצר מראה יותר מלוטש ונונשלנטי. מקסים בכל אופן.

boiler said...

!מאוד אהבנו, החצאית הורסת ת'בריאות

Anonymous said...

כבר הזכרתי שאני מאוהבת בתיק?

milk said...

That skirt was made for you!

Natalie said...

אווה, גם בארץ הקודש מפגשי בלוגריות אופנה :)
צריך לעשות פוסט המשך של מה שקניתן

blossom button said...

החצאית מהממת, תתחדשי!
אהבתי נורא את כל הלוק (:

Anonymous said...

השרשראות מדהימות. אולי תכיני פעם פוסט ותכתבי איך הכנת? :)

ובכלל ממש אהבתי את האאוטפיט

yiqin; said...

I nearly gott that skirt too! You are wearing it so well :)

saray said...

thanks for all the comments!!

Amit: הייתי מוותרת על השרשראות אם הייתי לובשת את זה לאיזה אירוע או משהו, אבל בגלל שזה היה לסתם עוד טיול בחוץ החלטתי להעמיס בשרשראות וללבוש עם נעלי ריקוד

Anonymous : רעיון טוב.. אני אשתדל לעשות פוסט כזה בקרוב

Carly Slym said...

Love the skirt

Carolina Botelho said...

beautiful skirt!

sefi said...

המצאית פשוט מהממת. אני מאוד אוהבת את המראה של שחור, לבן ועוד משהו צבעוני. אני לא מאמינה שהברזת בסוף ביום חמישי
כי היה ממש נחמדודי הלכו שם צחוקים.
בכל מקרה מתי ניפגש גם?

the eye said...

את לבושה ממש יפה פה!
האאוטפיט הזה ממש מצטיין.
מצאת מתכון מנצח לאיך ללבוש חצאית עם הדפסים: פריטים קלאסים, צבעים ניטרלים וסולידים כמו שחור ולבן, תיק ושרשרת מדורגת ולא צריך יותר...
אהבתי...

Anonymous said...

This outfit is wonderful.