Wednesday, September 23, 2009

This week - Turkey.

I'm in turkey. Got here last Thursday in the morning. So far all I've been doing is playing with my disposable camera (my latest obsession). Since I started my blog I realized I have a passion to photography, I just love taking random pictures of places and people! When I was in the 5th grade I had to choose one art class to take in my school, back then I choose photography because my sister was studying it (and every little girl wants to be like her big sister!), I was taking the class because I had to, right now I would love to take a course like this (I would even wake up in 7 a.m and pay for it!!!). Dress, Target. Necklaces, a gift from my aunt + flea market in Barcelona. Bracelets, Castro.

כרגע אני בטורקיה, כמו כל ישראלית טובה הגעתי לכאן לחופשה משפחתית של שבוע ביום חמישי האחרון. מאז שהגעתי הדבר היחידי שאני עושה זה לשחק את המצלמה החד פעמית שלי. פתיחת הבלוג עזרה לי להבין שיש לי סוג של אובססיה קטנה לצילומים , לא להצטלם אלא לצלם.. כשהייתי בערך בכיתה ה' הבית ספר היסודי שלי הציע לנו חוגים לבחירה, אני הלכתי לחוג צילום בגלל שזה מה שאחותי למדה באותה תקופה וכל ילדה קטנה רוצה להיות כמו אחותה הגדולה.. אז בזבזו עליי אז קורס שהייתי שמחה לקחת אותו עכשיו! לצאת שוב לרחובות העיר ולצלם דברים אקראיים ואח"כ להיכנס לחדר השחור ולפתח את התמונות של עצמי – כמה כיף.

לפני 46 יום נגנבה מצלמתי היקרה ומאז אני כל הזמן בחיפושים אחר תחליף זמני, מצלמה אני יודעת שתהיה לי בערך עוד חודש, אבל לבלוגרית אופנה שנמצאת בתקופה לא פוסקת של טיולים, קשה לחכות חודשיים עבור מצלמה! עדיין לא מצאתי תחליף מושלם אך היו לי כמה , בברלין הסתפקתי במצלמות של חברותיי , בים המלח השתמשתי בפלאפוני הנאמן ובברצלונה השאלתי מצלמה מדודתי שעצבנה אותי נורא והוציאה לי את החשק לצלם – אז באותו הטיול החלטתי שאני ממש ממש רוצה מצלמה חד פעמית וחייבת להשים את ידי על אחת! יום אחרי ההחלטה הנחרצת שלי הלכתי לסיבוב בשוק פשפשים מקומי ופלא הפלא היה שם איש נחמד שמכר מצלמות חד פעמיות.. באותו הרגע הסתפקתי באחת אך יום אחרי זה חזרתי וקניתי עוד 2 נוספות.. מצלמה אחת כבר סיימתי בברצלונה ואיך שחזרתי לארץ הלכתי לפתח את התמונות – בעולם כ"כ דיגטלי זה נורא כיף לחכות לתמונות שאתה לא זוכר בדיוק איך הן נראות ולא יודע איך בדיוק הן יצאו ואולי הן בכלל נפגמו.הצעד הבא שלי הולך להיות שימוש במצלמה הישנה של אימי היקרה, מצלמה אחת כזאת שדורשת פילים והיא נורא מסיבית וגדולה ובאה עם מספר עדשות שונות.

שמלה, טרגט. שרשרת , מתנה מדודה + שוק פשפשים בברצלונה ( כן אותו אחד בו נקנו המצלמות החד פעמיות שלי) . צמידים, קסטרו+חנות קטנה באלנבי.

12 comments:

SuperSonicBoom said...

You look so cute- how's turkey?

B a la Moda said...

Nice picture but we missed your face.

xoxo
B* a la Moda

Tal said...

מצלמות פילם זה הדבר. בלי ספק.
אבל דורש כל כך הרבה פרוצדורה שרוב הזמן פשוט אין לי כח להתעסק עם זה בכלל.
דיגיטלי זה כל כך נוח...
תעלי לנו לבלוג גם תמונות של פילם!

Helen said...

When I was 17/18 I got through so many disposable cameras! I'm so used to digital cameras now that I automatically look at the back to see how the picture came out hehe

לובה said...

איזה מהממת את שאת כל הזמן טסה ונהנית
כל הכבוד לך שאת משכילה לנצל בחכמה את הזמן טרם הגיוס
את תסתכלי על זה במבט לאחור ותחייכי

Cafe Fashionista said...

J'adore those necklaces - so fabulous. Hope you're having a splendrous time in Turkey - come back with all sorts of exotic goodies! :)

ediot said...

cute necklaces and fun photo-hope your enjoying yourself in turkey.take care xx

sefi said...

אחלה תמונה, ניראת קצת כמו ממגזין. אני גם חשבתי קצת לחזור לצלם בפילם, אבל ניראה לי שזה קצת יקר בתור תחביב קבוע.
הכי כיף להיות בחופש, אני רוצה גם!

Anonymous said...

וואי שריי את פה כוסית אשש

A La Mode said...

Love that cute necklace! xxx

SARA said...

לא פוסחת על אף מקום בעולם.
תהני בובה:)

Maud said...

Très jolie collier!