Wednesday, September 30, 2009

Luna Park

When you are on vacation you feel a little bit more free with your clothes selection , the fashion rules you make for yourself when you are back home are gone.. I'll suddenly find myself wearing something I would never imagine myself wearing around my city. This outfit is not something I would normally wear, the small amusement park in my hotel inspired me to wear this childish outfit.. this clothes combo looks to me like something a girl would wear to her kindergarten, pink and purple together is the ultimate color choice for most of the little girls. The skirt itself is very youthful, looks like I barrowed it from a ballerina or from a baby girl bride costume.. so here is a post I had fun working on.. I loved wearing this in my hotel but you will never see me walking in Tel Aviv dresses like this.

Shoes and Skirt, H&M. Shirt, Fox. Necklace, Morocco.

כשאתה בחו"ל קיימת מן הרגשה כזאת שאתה יכול ללבוש מה שאתה רוצה , חוקי הלבוש שאתה מקנה לך בבית פתאום משתנים. אנו נוטים להעז יותר וללכת עם דברים שאולי רק בליל של שכרות היינו הולכים איתם באזור בו מסתובבים גם מכרינו. המיני לונה פארק שהיה במלון בו שהיתי בטורקיה נתן לי את המוטיבציה להרכיב יחד את המראה הטיפה ילדותי הזה. יש משהו שנורא מזכיר שילוב של ילדה בגן בחיבור בין הורוד לסגול , הרי לרוב אלו הצבעים היחידים שאפשר למצוא בארון של ילדה בגילאים 0-7 . החצאית הזאת היא די ילדותית בעצמה, שחושבים על זה היא מין שילוב של חצאית של בלרינה וחלק תחתון של שמלת כלה.. אם הייתי אומרת שהוצאתי אותה מארון התחפושות של אחייניתי היקרה לא הייתם מאמינים?אז הנה לכם פוסט שקצת השתעשעתי בו, הסתובבתי כך במלון בטורקיה אבל לא נראה לי שתתפסו אותי מסתובבת כך ברחובות תל אביב. יש בחצאית גם קצת מקארי בראדשו בקטע הפתיחה של התוכנית , אבל את הצד הזה שלה אני אראה בצילומים אחרים.

נעליים וחצאית מהייץ' אנד אם. חולצה ישנה מפוקס. שרשרת ממרוקו.

7 comments:

לובה said...

חצאית השכבות הלבנה מקסימה בעיניי, אפשר לעשות איתה הרבה שילובים.

מיכלי said...

ייואווו איזו חצאית:)

Olivia said...

החצאית מהממת ונורא מחמיאה (למרות שעל הקולב היא לא נראת כ"כ מחמיאה)

Winnie said...

Wow these shots are awesome, I love that first one!

we wear things said...

gorgeous photos! love the skirt

Little Black Dress said...

אני כל כך אוהבת חצאיות כאלו, בהחלט כל הכבוד לך על ההעזה (אני בחו"ל מרבה ללבוש דבריים סתמיים), אגב הנעליים מהממות!

קרן said...

השילוב של הביגוד במראה בובתי והרקע של הקרוסלה ממש נותן לצילומים טוטאל סטיילינג... בכלל, יש המון הפקות אופנה שנעשות בפארק שעשועים או על מתקנים של ילדים.

את צודקת בכך שזה מראה שעדיף לשמור לבית המלון, כי בארץ נראה לי שאזנייך לא ישרדו את ההטרדות (המיניות) שתקבלי בעקבות האורך השערורייתי של החצאית+ נפנוף של החצאית ברוח+ הרגליים היפות שלך
:)