Sunday, September 6, 2009

the day I bought Bert


it's about time I'll post something with some opinion. Rather than another post with some pictures and a sentence..

seeing these pictures I have a lot of different thoughts! About what I wear, about Jonathan's clothes and about the place we're headed .. in this post we'll talk Jonathan's clothes, next post we'll be about H&M and/or flea markets.

As you all know there aren't a lot of men's fashion blog, and girls don't post a lot about men's fashion, today I'll step out of my comfort zone and share my opinion about men's fashion. For me the ideal man will be wearing something that compliments his body type, hair color, skin color and eyes, not too trendy and it should be with a personal statement .. Frankly I think it would be hard for me to go out with someone who invests too much in what he wears! like his sister, Jonathan also knows what's flatter his body in terms of color, shape.. he looks stylish without making effort. The truth is that it must be really hard for him to choose a bad outfit.. his wardrobe is built in a way that each garment is carefully chosen in so the colors will emphasize his pale skin and red hair! the week that my I spent with Jonathan in Barcelona helped me proof my argument that style and good taste can come from the family.

Skirt + Scarf + Shoes +Bag , H&M! ( I hate the fact that it's all from there..)

תקופת הטיולים שלי קצת נרגעה (לפחות לחודש הקרוב) וארבעה ימים אחרי ששבתי לארץ מברצלונה וחזרתי קצת לשגרת השינה ועשיית כלום שלי , הגיע הזמן לפוסט נורמלי.. אחד שיש בו קצת דעה ולא רק תמונות ומשפט וחצי!

התמונות הללו מעלות בי כמה מחשבות שונות! מחשבות בנוגע ללבוש שלי , בנוגע ללבוש של יונתן ובנוגע למקום אליו מועדות פנינו.. בפוסט הזה נדבר על הלבוש של יונתן , אבל צפו לפוסט עם דעה על הייץ' אנד אם ועל שווקי פשפשים.

כידוע לא קיימים הרבה בלוגי אופנה של בנים ונדירות הפעמים שהבנות מוצאות לנכון לכתוב פוסט אופנה גברי הפעם אני אצא מהאזור הבטוח שלי ואחווה את דעתי על קצת אופנה גברית. עבורי לבוש אידיאלי לגבר הוא לבוש לא מתאמץ, לא טרנדי מידי עם אמירה אישית ושמחמיא לבן אדם.. בכל הכנות אני חושבת שיהיה לי קשה לצאת עם מישהו שלוקח לו יותר זמן להתארגן ממני ושמשקיע יותר מידי מחשבה במה הוא לובש! בשבוע בו ביליתי עם יונתן הוכחה הטענה שלי שסגנון וטעם עוברים במשפחה..כמו אחותו לי גם יונתן יודע מה מחמיא לגופו מבחינת צבע וגזרה, ובלי יותר מידי מאמץ הוא מגיע למראה מנצח.. האמת היא שעם הדרך בה אורנו מורכב קשה לצאת עם מראה כושל.. כל בגד נבחר בקפידה מצבעים שמדגישים ומחמיאים לגוון עורו הבהיר ושערו הג'ינג'י אין יותר מידי מקום לטעויות ויש לשבח את הבחירות הנבונות.

חצאית + תיק +נעליים +צעיף , הייץ' אנד אם. (קצת מזעזע שהכל מאותה חנות.. אני יודעת!)

8 comments:

לובה said...

דבר ראשון, את נראית נפלא.
לגבי הבחור- אמנם בחירת הצבעים שלו אמיצה יחסית למה שאנחנו רואים באזורנו אבל בכל זאת קשה לי להגדיר בחור שלובש שורט וסנדלים בתור אדם שלבוש טוב..

Sharon S said...

Hi there-I agree, he has a great sense of style and you look lovely too!

Anonymous said...

וואיי הבחור לבוש הורס..

saray said...

Crazygal: תודה רבה ! ואיכשהו אצל בנים אני מעדיפה את המראה הפשוט.. מעבר לזה זה יראה לי מתאמץ מידי

Anonymous said...

את מתלבשת ממש יפה! ודבר שני אין כמו גברים שיודעים מה טוב בשבילם.. שלא כמוני מתרוצצת עם החבר שלי בקניון מחנות לחנות, והוא עדיין נשאר קלולס בכל הקשור לסטייל.. מבאס

Dana (MODAna) said...

אויש מתוקה שכמותך
הבחור בהחלטלבוש נחמד בסגנונו הקוואזי פנקיסטי, אבל בעיקר מה שעושה את הלוק זה הביטחון שלו והנוחות שקורנת ממנו
מאוד מאוד אהבתי את ברט! (והחצאית שלך! קניתי משהו דומה באורבן אאוטפיטרז אבל החזרתי...נראה עליי רע)

yiqin; said...

I love your shoes :)

Olivia said...

את כ"כ צודקת לגבי לבוש של גברים..
מטרוסקסואלים פשוט לא עושים לי את זה (ובטח לעוד הרבה אנשים)