Sunday, March 29, 2009

חוקים קיימים בשביל להפר אותם , באופנה זה לא שונה.

כמעט לכל אחד מאיתנו יש בראש כמה איסורי אופנה שבחיים לא ננסה . יש אנשים שסולדים מדוגמאות בעוד אחרים מצבעים , אנשים שלא ילבשו דברים נוצצים או כאלה שלא ילבשו לבן בחורף. באופנה הכול אפשרי, כשרוצים להראות חדשניים צריכים לקחת סיכונים ולנסות לשבור את ה"חוקים".

אחד מהאיסורים הבולטים זה שילוב של מכנסי ג'ינס וחולצת ג'ינס , אבל כשמארק ג'ייקובס, אחד המעצבים הכי גדולים של תקופתנו , הציג את השילוב הזה במודעות שלו לקיץ 2008 נשאלה השאלה האם אנחנו עדיין צריכים לפחד מהשילוב הזה? אני חושבת שלא, שהקמפיין הזה הוא סוג של קריאת תיגר לכל האנשים שאוהבים אופנה לנסות ולהפוך את מה שנראה אסור למותר.

איסור נוסף שבתקופה האחרונה נשבר שוב ושוב זה שילוב של הצבעים חום ושחור, ראינו את זה הרבה בתצוגת אופנה של דולצ'ה וגבאנה וגם בבלוגי אופנה רבים (שנהיים סוג של מכתיבי אופנה, אפילו למעצבים). איסורים של שילובי צבעים זה משהו שצריך להיפסק, כי כמעט כל הצבעים יכולים להיראות יפה ביחד , השאלה היא איך אתה משלב אותם, כשעושים את זה צריך לשמור על אותו טון של הצבע, פסטלים עם פסטלים וצבעים חזקים יותר ביחד. עם יש הדפס על הבגד אז זה הופך את הסיפור להרבה יותר קל – פשוט לשמור על הצבעים שבהדפס.

כשאנו מנסים להתלבש בדרך חדשנית ועם שילובים שנחשבים כטאבו בחברה כדאי לבדוק פעמים לפני שיוצאים מהבית , כדי שזה לא יראה כאילו התלבשנו בחושך. קחו סיכונים תנסו דברים, ואם אתם לא בטוחים תצלמו את עצמכם ואחרי שתראו את התמונות אני בטוחה שתדעו אם אתה נראים בסדר או לא.

קמפיין קיץ 2008 של מארק ג'ייקובס.

דולצ'ה וגבאנה , תצוגת חורף 2008.

http://thesartorialist.blogspot.com/

2 comments:

Olivia said...

totally right

<3

אינה said...

אחלה כתבה!
מה שנראה מוזר היום - מחר זו האופנה החדשה!!..

חוץ מזה - מי שרוצה להכתיב אופנה ולא שיכתיבו לה, צריכה לקחת סיכונים.

אחרת זה מעשמם:)