Friday, December 11, 2009

home sick

Earlier this week my aunt came back from Israel , she was there for a 3 week vacation - visiting family and coming to a wedding. I was talking about her trip with my uncle and suddenly I said how jealous I am, that I wanted to go back home too.. it's weired, really weired ,I going back home in a month and not just for 3 weeks, so why would I say something like that? it got me thinking and I realized that I wasn't really at home for almost 4 months, I was always traveling or planing the next trip.. I am really lucky I get to travel this much but I really miss Israel. I miss my friends and my family.

I really think Israel is a stunning country. I want to travel there more and see more places that I haven't seen yet.. being away from home makes me feel like an ambassador to Israel.. I love telling people about my country - how life really are there and how beautiful everything is.I love talking about the dead see, Jerusalem, Haifa, Tel Aviv and all the other great cities.

being away from my city- Tel Aviv - made me realize that this is the city for me.. I call is the Manhattan of Israel.. it a really fun city- you have stuff to do there 24/7.. I miss going to the beach , going out in night to parties and bars, I miss the hot weather, the delicious Israeli food, I miss the quiet Saturdays and the really loud Fridays.. when I go back i'm going to be a tourist in my own country - I want to travel all over the country and see all the amazing places. I recommend you book a flight to Tel Aviv to see all of those sites too :)

דודה שלי בתחילת השבוע חזרה מהארץ, היא נסעה ל3 שבועות לחתונה ולראות את המשפחה.. דיברנו על הנסיעה שלה בארוחת ערב ביום שישי כל המשפחה (החצי שנמצא פה) ויצא לי למלמל "איזה כיף לה".. מוזר. איזה כיף לה שהיא נסעה לארץ? אני הרי גרה שם, ועוד חודש אני גם אהיה שם, ולא רק ל3 שבועות.. אז הבנתי שכבר כמעט 4 חודשים אני לא חיה החיים שאני רגילה אליהם , אין לי שגרה ואין לי את כל האנשים שאני רגילה להיות איתם. הטירוף התחיל מהטיול שלי לברלין מאז כל הזמן הייתי בתכנונים של הטיול הבא או בטיול הבא - רצף מטורף של 5 חופשת. באמת שאין לי שום סיבה להתלונן ואני ממש ברת מזל שיש לי את האופציה לטייל ככה ושההורים שלי איכשהו זורמים איתי בכל הקטע של הנסיעות במקום לנעול אותי בחדר ולהגיד לי להפסיק לדבר שטויות.. אבל באיזה שהוא מקום אני מחכה כבר לחזור לארץ לראות את אמא אבא האחים שלי וכל החברות והמשפחה..

שחושבים על זה ישראל היא מדינה מדהימה - ואני תמיד מרגישה קצת כמו שגרירה שלה שאני בחו"ל.. זה כיף לדבר עם אנשים על ים המלח שלצערי רק השנה למדתי להעריך את המקום המדהים הזה.. ולדבר קצת על י-ם חיפה אילת ת"א ועוד ערים רבות בארץ. כשאני חוזרת יש לי חודש לפני הגיוס והמטרה שלי בחודש הזה היא להכיר את המדינה שלי! אם יש לכם המלצות למקומות ששווים ביקור אני אשמח לשמוע :)

להיות פה גם גורם לי להבין שתל אביב היא העיר בשבילי.. אני אוהבת את זה שיש לי מבחר של 11 בתי קפה, 4 סופרמרקטים ו9 מסעדות שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה במרחק של 3 דק' הליכה. אני קצת אוהבת את הבלגן בימי שישי שיש פקקים של אנשים ברחוב והליכה של 5 דק' הופכת לשעה וחצי. אני אוהבת שחם! אני אוהבת ללכת לים ולשבת באחד הבתי קפה על החול. כיף ללכת לאבולעפיה ולאכול סמבוסק פיצה. לעשות סבבי ברים ותמיד להכיר איזה בר קטן חמוד ואינטימי שלפני לא הכרתי.. ואז לסיים את הערב באכילת המבורגר. זה כיף שאפשר ללכת למסיבות - גם אם זה לא הדבר האהוב עליי לפחות שם יש לי את האופציה הזאת. אח וכמה שאני מתגעגעת לסניף נורמלי של זארה (הסניפים בארה"ב גם יותר יקרים וגם פחות שווים) ולארוחות בוקר שמגיעות עם סלט! ללכת למסעדה כמעט כל אחר הצהרים עם החברות ולשבת לדבר שטויות. גם לבשר אמיתי וטעים, אני אוכלת פה במסעדות כביכול ישראליות והדבר היחידי שבא לי לעשות זה לחזור לארץ וללכת למסעדה של אבא ולאכול בשר טעים וטוב! ולא חומוס שאח"כ יעשה לי סיוטים לכל החיים. באמת שאין כמו ישראל ואין כמו הבית.

Dress + Shoes +hat, H&M. Jacket, Forever 21. Bag, Le sportec. Necklace, Marc by Marc jacobs.
שמלה בגוונים של תכלת כי ישראל. למרות שאני שונאת כובעים חייבים ללבוש אחד כי אחרת האוזנים נושרות מהקור. תיק מנומר כי קיבלתי אותו מתנה מטין ווג והוא די מגניב.
שמלה + נעליים + כובע, הייץ' אנד אם. ג'קט, פוראבר 21. שרשרת, מארק ג'ייקובס. תיק, לה ספורטק.

15 comments:

Unknown said...

את נראת פשוט מעולה, האאוטפיט מהמם!
מסכימה שיש לנו פה מדינה לעניין:)

מדינת ישראל said...

גם אנחנו מתגעגעים אליך

לי said...

http://tourism.walla.co.il/?w=/5734

הנה מלא הצעות לטייל בארץ
וכמובן שאין כמו הבית :)

Dana (MODAna) said...

הבית יחכה, אל תדאגי
תאכלי את העולם

Anonymous said...

ניראת מדהים כמו תמיד!
תנצלי את החודש הזה,
אנחנו פה לא בורחים לשום מקום (:

נשיקות.

Ilanka Verhoeven said...

Cute jacket!
X, fashionnerdic

Olivia said...

את כל כך צודקת בקטע של מדינת ישראל, אני אוהבת שהכל פה קטן ומהיר. אני מתה ללכת לטייל, מצאת שותפה לסיורים (:

Loni said...

זה נשמע כאילו את למודת קרבות
אבל אפשר להבין את הגעגוע שלך הביתה
תמשיכי להנות עד לנחיתה

מ. said...

הלוואי והייתי כל כך הרבה זמן בחו"ל כדי להיות מסוגלת להגיד שאין מקום יותר טוב מבארץ...
יאללה, תעריכי את האפשרות שניתנה לך, תפסיקי לחשוב על הארץ הקטנטונת שלנו ונצלי כל רגע, כי עוד מעט זה יגמר ואת תתגעגעי לזה בטירוף. תמשיכי ליהנות :)

Anonymous said...

האאוטפיט מקסים השמלה מחמיאה לך בטירוף וזה מה שחשוב בעצם
תמשיכי להינות גם בישבילי !

Kira Aderne said...

You always are so sweet!

Replica. said...

השמלה מקסימה, ואהבתי ממש את התיק,
לא נורא חודש זה כלום הארץ תחכה לך חח :)

Bianca said...

I know the homesick feeling! I hope you're having an amazing time in the US! BTW Amazing handbag I have it too lool :D. You look amazing in the picture! I wish to see you soon <3 -B

Anonymous said...

היי!!ממה ממש אהבתי את הג'ק'ט. מממש ממש ממש.
תגידי, יש לך לוק בוק? אם אני כותבת לך את האימייל שלי, תוכלי לשלוח לי הזמנה?1
אם כן- shir_nov@walla.com

בלוג אופנה - Blonde Bleach said...

הישארי בארץ,כאן זקוקים לאנשים שיודעים טעם טוב מה הוא:)
סופ"ש מרתק שיהיה!