Tuesday, December 8, 2009

First Snow

On Saturday morning I got a call from my aunt, it was weired because i knew that it was obvious to her that i'm still sleeping.. by the time I got to the phone she already hang up so I went back to sleep.. about 30 min afterward my uncle yelled "saray snow", I jumped out of the bed and ran to the window.. I was staring at the window for the following 2 hours, watching the snow covering the city! then I decided it was time I'll change clothes and play with the snow. I got dressed and left the building to my aunt's house because I knew i'll have a partner for a snow fight! it took me 30 min until I gave up and took gloves and a hat and another 30 minutes until I took snow boots and a big coat.. my clothes are not snow appropriate at all!

My warm clothes might be considered as appropriate winter clothes in Israel but they are definitely not appropriate here! for the past month and a half i've been trying to stay only in close places so I won't turn into a Popsicle. today I decided to put a end to that and purchase a winter wordrobe.. I got some gloves and hats, tomorrow i'll get some sweaters and i'll continue to look for the perfect thigh high boots!

ביום שבת בבוקר דודה שלי התקשרה אליי. זה היה קצת מוזר כי היא התקשרה בשעה שהיה לה ברור שאני ישנה .. עד שהגעתי לטלפון הוא כבר התנתק אז חזרתי לישון. חצי שעה אחרי זה דוד שלי בא לחדר ואמר "שריי שלג", ישר קפצתי מהמיטה והלכתי להתבונן מהחלון.. במשך שעתיים ישבתי וראיתי איך לאט לאט השלג מכסה את העיר, אחרי שעתיים החלטתי שהגיע הזמן שאני אצא לחוות אותו התלבשתי ויצאתי לבית של דודה שלי שמה ידעתי שיהיה לי עם מי לעשות מלחמת שלג. אז העברתי בערך 3 שעות בזריקת כדורי שלג על הבן דוד הקטן שלי ועל הילדים של השכנים ובנסיון לבנות איש שלג מוצלח. נורא נהנתי לראות שלג ראשון! השלג שחוויתי בעבר היה שונה לגמרי.. בחרמון הוא תמיד מאכזב בלונדון הייתי קטנה מידי בשביל לזכור וכשהייתי באיטליה השלג כבר הגיע למצב הדוחה שלו שהוא כבר שחור והורס את הנעליים.

הבגדים שהבאתי ממש לא מתאים למזג האוויר החורפי וגם הבגדים שקניתי פה לא ממש מחממים, הבגדים שהמזג אוויר בישראל דורשים ושהמזג אוויר פה דורש הם שונים לגמרי, רמות הקור פה קשות להבנה למישהו שבא ממדינה חמה. בערך אחרי חצי שעה ששיחקתי אותה גיבורה בשלג נכנעתי ולקחתי כפפות וכובע.. אחרי חצי שעה נוספת נכנעתי שוב והחלפתי נעליים למגפי שלג ולקחתי מעיל דובון ארוך. זה היה ממש לא בסטייל אבל מחמם ממש! אחרי חודש וחצי שאני מנסה להיות רק במקומות סגורים בשביל לא לקפוא מקור סוף סוף היה לי חם ועוד בשלג.

היום החלטתי שאני הולכת לרכוש לי מלתחת חורף.. התחלתי היום עם דברים בסיסים כמו כפפות וכובעים (וזה שהיה 50% הנחה על הדברים האלה מהייץ' אנד אם רק עזר לי להרכיב מבחר גדול וצבעוני יותר) ומחר אמשיך עם אולי סריגים נוספים ומכנסים. מה שיסיים את קניות החוף שלי זה מגפיים שחורות שמגיעות עד למעל הברך, כשהייתי בניו יורק ראיתי זוג מושלם אבל אז זה עוד לא היה בתקציב שלי , אנסה למצוא פה זוג תואם בימים הקרובים ואם לא אז אחכה עד הנסיעה הבאה לניו יורק בתקווה שהן עדיין שם.
Yellow Rain Coat, Zara. Jeans, Levi's. Scarf and Shoes, H&M. Necklace, Marc by Marc jacobs. Bag, Aldo.
מעיל גשם צהוב, זארה. צעיף ונעליים, הייץ' אנד אם. ג'ינס, ליוויס. שרשרת, מארק ג'ייקובס. תיק, אלדו.

9 comments:

Olivia said...

אני רוצה גם!

Mom Fashion World said...

loving the yellow coat with white
background! hmmm...looks so much fun!
i remember mr. freddy made snow angel last year.

http://momfashionworld.blogspot.com/

sefi said...

את ניראת מהמם! איזה כיף זה שלג! מעיל הגשם הצהוב מזארה פשוט הורס אבל מהרגע הראשון שראיתי את התמונות ועוד לפני שהתחלתי לקרוא ידעתי שאין לו סיכוי שם.
תהני מהשופינג חורף ומהחורף. פה עדיין אין ממש.
נשיקות

Anonymous said...

looks like youre having so much fun!

אדוה&לימור said...

ווואי איזה כיף לך!!
אין כמו שלג.. ועוד בכזה סטייל ;)

Unknown said...

אני כ"כ אוהבת את הבלוג שלך! אני מחכה לכל פוסט!
:)

Kalba said...

חולה על המעיל! מעריצה בנות שלובשות צהוב

saray said...

ספי- קצת עצוב שאין לו סיכוי. אבל לא נורא בשביל יופי צריך לסבול..

בתאל - :) תודה רבה רבה.. זהו עשית לי את היום!

תודה על כל התגובות!

thanks for all the comments :)

Nemo said...

<3 this yellow!