Friday, December 25, 2009

Craziness

two weeks without a post- that's crazy. when I wrote the last post I missed my real life back home, I wanted to see everyone that I know. now I can see the end of the trip , I have 12 more days and so much to do.. and i'm really not excited about coming back!
those photos were taken last weekend during the blizzard. wow it was crazy.

הפעם ממש הגזמתי - שבועיים בלי פוסט. ועוד במזג אויר כזה מטורף שדורש ממך להישאר בבית ולבלות שעות רבות מול המחשב.. את הפוסט האחרון שלי כתבתי שלא ראיתי את סוף הטיול מתקרב -הייתי ברגע של געגועים למקום המוכר שלי. עכשיו אני רואה את הסוף מתקרב בצעדי ענק, יש לי עוד כ"כ הרבה לעשות ולהספיק , המחשבה שהצבא קורא לי איך שאני חוזרת גם לא ממש משמח אבל היי, המציאות רוצה אותי בחזרה.
סופ"ש שעבר הייתה פה סערה , שלג לא הפסיק לרדת במשך יום שלם.. לאנשים מהארץ זה נשמע נחמד - אבל זה הגיע למצב מטורף בו כל המכוניות נקברו ולצאת לרחובות היה פשוט בלתי אפשרי. העיר הייתה מושבתת ליומיים. עד עכשיו קשה להאמין לכמויות השלג שיש ברחובות.

Skirt+ Hat +Gloves + Shoes, H&M. Tights, American Apparel. Necklace, Charlotte Russ. Shirt, Five Below. Cardigan, Carmel Market.
חצאית + כובע +כפפות +נעליים , הייץ, אנד אם. טייץ, אמריקן אפרל. שרשרת , שרלוט רוז. קרדיגן, שוק הכרמל.

Friday, December 11, 2009

home sick

Earlier this week my aunt came back from Israel , she was there for a 3 week vacation - visiting family and coming to a wedding. I was talking about her trip with my uncle and suddenly I said how jealous I am, that I wanted to go back home too.. it's weired, really weired ,I going back home in a month and not just for 3 weeks, so why would I say something like that? it got me thinking and I realized that I wasn't really at home for almost 4 months, I was always traveling or planing the next trip.. I am really lucky I get to travel this much but I really miss Israel. I miss my friends and my family.

I really think Israel is a stunning country. I want to travel there more and see more places that I haven't seen yet.. being away from home makes me feel like an ambassador to Israel.. I love telling people about my country - how life really are there and how beautiful everything is.I love talking about the dead see, Jerusalem, Haifa, Tel Aviv and all the other great cities.

being away from my city- Tel Aviv - made me realize that this is the city for me.. I call is the Manhattan of Israel.. it a really fun city- you have stuff to do there 24/7.. I miss going to the beach , going out in night to parties and bars, I miss the hot weather, the delicious Israeli food, I miss the quiet Saturdays and the really loud Fridays.. when I go back i'm going to be a tourist in my own country - I want to travel all over the country and see all the amazing places. I recommend you book a flight to Tel Aviv to see all of those sites too :)

דודה שלי בתחילת השבוע חזרה מהארץ, היא נסעה ל3 שבועות לחתונה ולראות את המשפחה.. דיברנו על הנסיעה שלה בארוחת ערב ביום שישי כל המשפחה (החצי שנמצא פה) ויצא לי למלמל "איזה כיף לה".. מוזר. איזה כיף לה שהיא נסעה לארץ? אני הרי גרה שם, ועוד חודש אני גם אהיה שם, ולא רק ל3 שבועות.. אז הבנתי שכבר כמעט 4 חודשים אני לא חיה החיים שאני רגילה אליהם , אין לי שגרה ואין לי את כל האנשים שאני רגילה להיות איתם. הטירוף התחיל מהטיול שלי לברלין מאז כל הזמן הייתי בתכנונים של הטיול הבא או בטיול הבא - רצף מטורף של 5 חופשת. באמת שאין לי שום סיבה להתלונן ואני ממש ברת מזל שיש לי את האופציה לטייל ככה ושההורים שלי איכשהו זורמים איתי בכל הקטע של הנסיעות במקום לנעול אותי בחדר ולהגיד לי להפסיק לדבר שטויות.. אבל באיזה שהוא מקום אני מחכה כבר לחזור לארץ לראות את אמא אבא האחים שלי וכל החברות והמשפחה..

שחושבים על זה ישראל היא מדינה מדהימה - ואני תמיד מרגישה קצת כמו שגרירה שלה שאני בחו"ל.. זה כיף לדבר עם אנשים על ים המלח שלצערי רק השנה למדתי להעריך את המקום המדהים הזה.. ולדבר קצת על י-ם חיפה אילת ת"א ועוד ערים רבות בארץ. כשאני חוזרת יש לי חודש לפני הגיוס והמטרה שלי בחודש הזה היא להכיר את המדינה שלי! אם יש לכם המלצות למקומות ששווים ביקור אני אשמח לשמוע :)

להיות פה גם גורם לי להבין שתל אביב היא העיר בשבילי.. אני אוהבת את זה שיש לי מבחר של 11 בתי קפה, 4 סופרמרקטים ו9 מסעדות שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה במרחק של 3 דק' הליכה. אני קצת אוהבת את הבלגן בימי שישי שיש פקקים של אנשים ברחוב והליכה של 5 דק' הופכת לשעה וחצי. אני אוהבת שחם! אני אוהבת ללכת לים ולשבת באחד הבתי קפה על החול. כיף ללכת לאבולעפיה ולאכול סמבוסק פיצה. לעשות סבבי ברים ותמיד להכיר איזה בר קטן חמוד ואינטימי שלפני לא הכרתי.. ואז לסיים את הערב באכילת המבורגר. זה כיף שאפשר ללכת למסיבות - גם אם זה לא הדבר האהוב עליי לפחות שם יש לי את האופציה הזאת. אח וכמה שאני מתגעגעת לסניף נורמלי של זארה (הסניפים בארה"ב גם יותר יקרים וגם פחות שווים) ולארוחות בוקר שמגיעות עם סלט! ללכת למסעדה כמעט כל אחר הצהרים עם החברות ולשבת לדבר שטויות. גם לבשר אמיתי וטעים, אני אוכלת פה במסעדות כביכול ישראליות והדבר היחידי שבא לי לעשות זה לחזור לארץ וללכת למסעדה של אבא ולאכול בשר טעים וטוב! ולא חומוס שאח"כ יעשה לי סיוטים לכל החיים. באמת שאין כמו ישראל ואין כמו הבית.

Dress + Shoes +hat, H&M. Jacket, Forever 21. Bag, Le sportec. Necklace, Marc by Marc jacobs.
שמלה בגוונים של תכלת כי ישראל. למרות שאני שונאת כובעים חייבים ללבוש אחד כי אחרת האוזנים נושרות מהקור. תיק מנומר כי קיבלתי אותו מתנה מטין ווג והוא די מגניב.
שמלה + נעליים + כובע, הייץ' אנד אם. ג'קט, פוראבר 21. שרשרת, מארק ג'ייקובס. תיק, לה ספורטק.

Tuesday, December 8, 2009

First Snow

On Saturday morning I got a call from my aunt, it was weired because i knew that it was obvious to her that i'm still sleeping.. by the time I got to the phone she already hang up so I went back to sleep.. about 30 min afterward my uncle yelled "saray snow", I jumped out of the bed and ran to the window.. I was staring at the window for the following 2 hours, watching the snow covering the city! then I decided it was time I'll change clothes and play with the snow. I got dressed and left the building to my aunt's house because I knew i'll have a partner for a snow fight! it took me 30 min until I gave up and took gloves and a hat and another 30 minutes until I took snow boots and a big coat.. my clothes are not snow appropriate at all!

My warm clothes might be considered as appropriate winter clothes in Israel but they are definitely not appropriate here! for the past month and a half i've been trying to stay only in close places so I won't turn into a Popsicle. today I decided to put a end to that and purchase a winter wordrobe.. I got some gloves and hats, tomorrow i'll get some sweaters and i'll continue to look for the perfect thigh high boots!

ביום שבת בבוקר דודה שלי התקשרה אליי. זה היה קצת מוזר כי היא התקשרה בשעה שהיה לה ברור שאני ישנה .. עד שהגעתי לטלפון הוא כבר התנתק אז חזרתי לישון. חצי שעה אחרי זה דוד שלי בא לחדר ואמר "שריי שלג", ישר קפצתי מהמיטה והלכתי להתבונן מהחלון.. במשך שעתיים ישבתי וראיתי איך לאט לאט השלג מכסה את העיר, אחרי שעתיים החלטתי שהגיע הזמן שאני אצא לחוות אותו התלבשתי ויצאתי לבית של דודה שלי שמה ידעתי שיהיה לי עם מי לעשות מלחמת שלג. אז העברתי בערך 3 שעות בזריקת כדורי שלג על הבן דוד הקטן שלי ועל הילדים של השכנים ובנסיון לבנות איש שלג מוצלח. נורא נהנתי לראות שלג ראשון! השלג שחוויתי בעבר היה שונה לגמרי.. בחרמון הוא תמיד מאכזב בלונדון הייתי קטנה מידי בשביל לזכור וכשהייתי באיטליה השלג כבר הגיע למצב הדוחה שלו שהוא כבר שחור והורס את הנעליים.

הבגדים שהבאתי ממש לא מתאים למזג האוויר החורפי וגם הבגדים שקניתי פה לא ממש מחממים, הבגדים שהמזג אוויר בישראל דורשים ושהמזג אוויר פה דורש הם שונים לגמרי, רמות הקור פה קשות להבנה למישהו שבא ממדינה חמה. בערך אחרי חצי שעה ששיחקתי אותה גיבורה בשלג נכנעתי ולקחתי כפפות וכובע.. אחרי חצי שעה נוספת נכנעתי שוב והחלפתי נעליים למגפי שלג ולקחתי מעיל דובון ארוך. זה היה ממש לא בסטייל אבל מחמם ממש! אחרי חודש וחצי שאני מנסה להיות רק במקומות סגורים בשביל לא לקפוא מקור סוף סוף היה לי חם ועוד בשלג.

היום החלטתי שאני הולכת לרכוש לי מלתחת חורף.. התחלתי היום עם דברים בסיסים כמו כפפות וכובעים (וזה שהיה 50% הנחה על הדברים האלה מהייץ' אנד אם רק עזר לי להרכיב מבחר גדול וצבעוני יותר) ומחר אמשיך עם אולי סריגים נוספים ומכנסים. מה שיסיים את קניות החוף שלי זה מגפיים שחורות שמגיעות עד למעל הברך, כשהייתי בניו יורק ראיתי זוג מושלם אבל אז זה עוד לא היה בתקציב שלי , אנסה למצוא פה זוג תואם בימים הקרובים ואם לא אז אחכה עד הנסיעה הבאה לניו יורק בתקווה שהן עדיין שם.
Yellow Rain Coat, Zara. Jeans, Levi's. Scarf and Shoes, H&M. Necklace, Marc by Marc jacobs. Bag, Aldo.
מעיל גשם צהוב, זארה. צעיף ונעליים, הייץ' אנד אם. ג'ינס, ליוויס. שרשרת, מארק ג'ייקובס. תיק, אלדו.

Sunday, December 6, 2009

Bags Bags Bags!

Sometime last month Karlie from novica contacted me, I was really excited to hear more about the site – I saw that Novica was in collaboration with national geographic and it made me even more interesting. Novica's goal is to provide a platform to artist from all over the world – to let them showcase their art works to the world and to give the world a chance to buy some of their stuff.. while checking out the sites and the stuff on it you can also read a little bit about the artists who made those stuff..

Recently they launched an amazing handbag section.. they have so many styles such as unique handbags, sling bags, brown handbags, tote handbags, and leather handbags that almost everyone will find something they like..

I was thinking about ordering this 'Floral Africa' clutch – it was made by Brigida from recycled faux leather. What do you think? Or maybe ordering this lovely ' bows' leather Handbag? Or the 'Temptations' leather clutch?

Wednesday, December 2, 2009

Better Late Than Never

Better late than never is what I kept saying to myself after realizing where I was staying for the past month and a half.. a day before thanks giving I saw a letter in the elevator that said that they won't serve breakfast on thanks giving day and that they won't have shuttle services as well. after talking to my uncle and taking a tour around the building I realized I was staying in heaven. every morning they serve breakfast, there is a game room with football table, billiard table and a TV. there is a wi fi cafe with coffee from Starbucks, there is a computers room and a gym and a pool and a shuttle to the metro station. I took those pics in one of the rooms in the gym.
can someone please find me a building like this in Tel Aviv?

Shoes, Tights and Skirt, H&M. Top, Calvin Klein. Jacket, Urban Outfitters. Necklace, New York Company.

עדיף מאוחר מאשר אפעם, זה המשפט שכל הזמן חזר לי בראש אחרי שסוף סוף הבנתי באיזה בניין מגניב אני ישנה. ההבנה שזה לא רק עוד בניין רגיל התחילה בחג ההודיה, ירדתי במעלית וראיתי שיש שלט שאומר שביום חמישי לא תוגש ארוחת בוקר ולא יהיה הסעות לתחנת רכבת.. אחרי בירור קטן עם דוד שלי הבנתי שיש בבניין ארוחות בוקר כל יום, יש הסעה לתחנת מטרו הקרובה ביותר, יש חדר משחקים עם סנוקר, כדורגל שולחן וטלויזיה , יש חדר מחשבים עם מדפסות , יש אינטרנט קפה עם קפה של סטארבקס וכמובן חדר כושר ובריכה. את התמונות האלה צילמתי באחד מהחדרים של החדר כושר שנועד לשיעורים. הייתי אומרת שזה לגור בסטייל.. יש משהו כזה במרכז ת"א? (בנייני עקירוב לא במרכז ולא נחשבים)

חצאית, גרביונים ונעליים של הייץ' אנד אם. גופייה של קלווין קליין. שרשרת של ניו יורק קומפני (שנקנתה בשישי השחור). ג'קט סטייל אלכסנדר וונג מאורבן אאוטפיטרס.

Tuesday, December 1, 2009

winner

תודה רבה לכל מי שהשתתף בהגרלה.. היום היה לרונית מזל - כי היא זכתה בהגרלה! המון המון מזל טוב, ואחרי שתקבלי את המוצר אשמח לדעת מה את חושבת עליו! באמת סוג של הטבה בלגור רחוק מכולם :)

the winner in the Giveaway is Ronit! congartulation.. thanks to everyone who tried - i wish i could send you all gifts.. maybe next time you'll win.