Sunday, June 28, 2009

יום קניות לא ממש מוצלח אבל כיפי

My graduation party is in a few days, and I'm still not ready – not mentally and not clothes wise. Right now I'm working on a dress with my mother, the dress is like I wanted it to be with a back cleavage, it's a maxi dress but I'm thinking about changing it to a mini dress. At first I bought this crazy fabric, the color was this lime mustarded shining thing, my goal was to wear some crazy colors but after thinking about it I realized that I want my "prom" dress to be more classic. So I changed the crazy fabric for a more mellow red one. I really want to accessorize the dress with some fun color, it's really easy to wear it with simple black but I want more than that.

מסיבת הסיום הולכת ומתקרבת ואני עדיין לא ממש מוכנה, גם מבחינה נפשית וגם מבחינת לבוש. כרגע אני עובדת ביחד עם אמי על שמלה למסיבה , השמלה היא כמו שרציתי עם מחשוף גב, בינתיים היא שמלת מקסי אך אני שוקלת לשנות אותה למיני אולי אפילו אחרי הנשף. בהתחלה קניתי בד משוגע בצבע ירוק חרדל זוהר רציתי ללבוש צבעים מטורפים! אבל אז הגעתי למסקנה שהצבע הזה יותר טרנדי ומשוגע ומתאים לתקופה בה אנו נמצאים והייתי מעדיפה שהשמלת "נשף" שלי תהיה יותר קלאסית ובעוד מספר שנים לא אסתכל ואחשוב "אני לא מאמינה שלבשתי את זה", אז את הבד המשוגע יותר שמרתי לאוברול מגניב שנתפנה אליו איך שהשמלה תהיה גמורה ולשמלה קניתי בד אדום שאני חושבת שהוא מהמם!
מעבר לשמלה אני רוצה להתאבזר בצבעים מעניינים , נורא קל לשלב את האדום עם שחור אבל בא לי משהו יותר מזה. כרגע אני בחיפושים אחרי אקססוריז מהממים והתמונות הבאות צולמו באחד ימי החיפושים שיצאתי מהם בידיים ריקות!
הסתובבתי עם שתי חברות , לי וגיל, ללי חיפשנו נעליים ולגיל שמלה. בסוף אני יצאתי בלי האביזרים שלי , גיל בלי שמלה ( למרות שהיא מדדה כמה מהממות , אני מקווה שהיא תהיה חכמה מספיק ותחזור לקנות אותן! ) ולי יצאה בלי נעליים אך עם שרשרת פנינה מהממת ושמלה הורסת מטופשופ!
החיפושים ימשכו בימים הקרובים! יש לי עד יום רביעי ולא אוותר.

I'm wearing a Topshop dress with converse all-star sneakers , in my hand I'm holding a forever 21 wallet and of course I'm with my ray ban shades.
אני לובשת שמלה מטופשופ עם נעלי אולסטאר , בידי ארנק מפוראבר 21 וכמובן שאני עם משקפי הריי באן שלי.
הגב של השמלה - the back
with my friend lee . עם חברתי לי.
אני חושבת שלי נראת פה מהממם הג'ינס שלה מושלם , החולצה מגניבה וטרנדית והתיק שלה הוא פשוט מציאה ,אך יש לי בעיה חמורה עם הנעליים שלה. אני מקווה שהיא לא תכעס עליי שאני כותבת את זה אך אני חייבת לחלוק את דעתי, ולא רק בגלל שהיא לובשת את אותן אלה בגלל שזוהי מגמה חדשה.
בזמן האחרון אני רואה שיש טרנד יחסית חדש של ללבוש נעלי עוזרת בית מזעזעות , אני רואה את זה די הרבה פה במרכז תל אביב ופשוט לא מבינה. למה מישהי תרצה בכוונה ללבוש משהו כ"כ מכוער?!? זה כמעט כמו הקרוקס, רק שהקרוקס באו עם נוחות ואלו סתם באים עם כיעור. אמרתי ללי שאין מצב שתמונה של הנעליים האלו תעלה אי פעם לבלוגי אבל כדי לרדת על הנעל קצת ולנסות להפסיק את הטרנד המכוער הזה החלטתי להעלות ולחלוק את דעתי. אם למישהו יש הסבר הגיוני ללמה בנות נועלות אותן אני אשמח לשמוע.

Wednesday, June 24, 2009

you are my sunshine

When your twin brothers invite 3 friends for a sleepover and they all wake up in 7a.m. to get ready for school it's hard to stay asleep. Since I was up I thought it will be a great idea to write a post.

כשחמישה ילדים בגילאים 5-7 ישנים אצלך בבית ובבוקר קמים לביה"ס קשה לא להתעורר יחד איתם. אז אני אנצל את העובדה שקמתי ב8 בבוקר והעיסוקים מתחילים רק ב10 לכתיבת פוסט שמשום מה התעצלתי לכתוב ביומיים האחרונים
.
Dress, Michal Arvatz. Belt, Ross. Heels, Target. Bag, Aldo. Sunglasses, Forever 21. Necklaces, DIY.
שמלה, מיכל ארווץ. חגורה, רוס. עקבים, טרגט. תיק, אלדו. משקפי שמש, פוראבר 21. שרשראות, הכנתי בעצמי.

Last Sunday my sister surprised me with a lovely dress by an Israeli designer called Michal Arvatz., it's a black n white striped dress with asymmetry bottom.. this is the forth black and white striped dress I have in my closet! the bottom of this dress made me think about Raquel Allegra shirts and the asymmetry they have.. this is not a dress i will necessarily try on in a store or a studio , but I am very pleased with it. I think my sister taste in clothes is great – and i hope she'll supprise me with more great pieces like this :)

moving on to something else - There is this new website named StyleCaster , this site is still in an Invite Only Private Beta, so they created a VIP link for me to share with my readers , we can be among the first charter members to join StyleCaster before they open to the public!!

Click here to join StyleCaster.

last thing - I opened a page for the blog on facebook , check it out here.

בתחילת השבוע אחותי הפתיעה אותי עם שמלה מקסימה של המעצבת מיכל ארווץ , שמלת פסים שחור לבן שהתחתית שלה אי סימטרי. זאת השמלת פסים שחור לבן הרביעית בארון שלי , שמלה שלא בהכרח הייתי הולכת וממודדת אם הייתי רואה אותה בעצמי בסטודיו של המעצבת אך שמלה שאני מאוד מאוד מרוצה ממנה. האי סימטריות ברגליים הגניבה אותי לגמרי , משום מה העובדה שהחלק האחורי ארוך יותר גרמה לי לחושב על כל הטרנד של החולצות בסגנון של המעצבת רקל אלגרה עם הקרעים מאחורה והאי סימטריות באורכים בפורנט ובחלק האחורי של החולצה. אני סומכת על הטעם של אחותי ושמחה מאוד שעכשיו השמלה הזאת היא חלק מארוני

ישנם כמה דברים נוספים שרציתי לחלוק איתכם:
דבר ראשון זה אתר בשם סטייל קאסטר , עוד קהילת אופנה. בנתיים הצטרפות לאתר דורשת הזמנה והילרי מצוות האתר הייתה מספיק נחמדה כדי לשלוח לי קוד הזמנה לחלוק עם כל קוראיי.. זה הכי כיף להצטרף בהתחלה כי במידה והאתר מצליח (ואני בטוחה שהוא יצליח) אז אפשר להתגאות מזה שאתה הייתי מבין הראשונים בו. אני כבר נרשמתי , מה איתכן? (
לחצו כאן במידה ואתן רוצות להירשם )

דבר שני זה תחרות הפקות אופנה שאתר
דלוק עשה עם משקפי השמש קררה , ההפקות עלו לפני יומיים לאתר ואתם מוזמנים להצביע לפייבוריט שלכם ואולי לגרום לו לזכייה. ההפקה האהובה עליי היא של הצלמת ג'ימי גראס , את ההצבעה שלי היא קיבלה.
תמונה מההפקה של ג'ימי גראס
משהו חדש הנוגע לבלוג - זה עמוד חדש בפייסבוק, מוזמנים להצטרף לינק נמצא כאן :)

ודבר אחרון שהוא אולי הכי חשוב היום - זה היומולדת 18 של החברה הכי טובה בעולם! המון המון מזל טוב כרמל , הרבה אושר עושר בריאות הצלחה אהבה וכיףףףף!

כרמל , אני וחברתנו לי שמטיילת בניו יורק ברגעים אלה.

Monday, June 22, 2009

Freeeeeee

Today is a good day. the birds are singing and the sun in shining. I do not know why I'm in such a high feeling right now, it might be because I've been awake for so many hours or because I had my last exam in computers as a high school student and I got 98!
In any case I am happy today! Those of you who remember I was suppose to join the army next month – well it's not going to happen! The army changed my draft date to February 2010. now I can travel and see the world.. I already started to plan my eurotrip with two good friends, we want to go to Holland and Germany sometime in August.
now that I have some time to breath I'll have some more time to for my posts. I will have some time to look for a prom dress and some more time to go to events I'm invited to.
Have a great day
saray

היום זה יום טוב. יום שבו ציפורים מצייצות השמש מחייכת והדבורים לא עוקצות.
אני לא יודעת ממש אני כ"כ בהיי עכשיו, אם זה העובדה שחסרות לי כ"כ הרבה שעות שינה , או אולי זה שגמרתי עם הבגרות האחרונה שלי במחשבים – ובגלל שקיבלתי בה 98!
בכל מקרה היום אני מאושרת ,שבוע שהיה סוג של סערת רגשות אחת גדולה נגמר בטוב.
הגיוס שלי – זה שבכיתי שלוקח לי את כל החופש ומבטל לי את כל התוכניות נדחה, הפעם הרביעית בו שינו לי את תאריך הגיוס.. בתמורה להבטחת התפקיד שאני רוצה הסכמתי לדחות לפברואר מה שנותן לי את האפשרות להחזיר למסלול את כל התוכניות המקוריות שלי.
אחרי הבגרות בשישי ישבתי עם חברותיי מאי וכרמל והחלטנו מה הולך להיות ביורו טריפ שלנו.. סיכמנו על טיול בן 10 ל14 ימים בגרמניה ובהולנד, מה שאומר שעכשיו אני הולכת לעבוד המון – איפה? אני עדיין לא בטוחה .לעבוד בעבודה שקשורה לאופנה יכול להיות חלומי , אבל איפה אני אשיג אחת כזאת עכשיו? הדבר הכי קרוב זה להיות מוכרת בחנות בגדים אבל זה לא בשבילי. נראה לי שקצת עבודה אצל אבא במסעדה ומידי פעם בייביסיטר ישלמו על הטיול.

בכל מקרה נדבר לעניין – עכשיו כשיש זמן לנשום יהיה זמן לפוסטים מושקעים. עכשיו שיש זמן לראות אור יום יהיה זמן להגיע לאירועים! (כמו ההשקה של קררה שהייתה בקניון איילון בשלישי האחרון שנאלצתי לוותר.. חבל נראה שהיה מהנה ביותר) . עכשיו שאני יכולה לחזור ליוגה שלי יהיה גם זמן לדאוג לשמלה לנשף.
בתקווה ואמונה שהפוסט הבא לא יהיה עוד שבוע , שיהיה לכם יום מעולה
שריי
.
Blazer, Zara. Blouse , Forver 21. Shorts, Levi's. Shoes, Urban outfitters. Belt , Micheal Kors. Necklace , Vintage from mom.
ג'קט, זארה. חולצה , פוראבר 21. ג'ינס, ליוויס. מגפונים , אורבן אאוטפיטרס. חגורה , מייקל קורס.שרשרת , ישנה של אמא.

Sunday, June 14, 2009

I need a break

Lately I've been so busy with school, but in order to keep my sanity i have to take a break once in a while. I usually do most of my school work during the night so i try to go out in the middle of the day without feeling guilty.
Today i walked around with my friend Lee , we went to two market's ,to a thrift store and to the mall. Lee found some really cool rings in the market , she got three for only 1.5$. we also paid a short visit to Edith store, it was nice meeting her in person , she is so lovely and her stuff are adorable, i saw some of the work she is doing with fimo and brought me back to the times i was making jewelry's with that material, it made me want to take out my old pasta machine and make some jewels. In our last stop was - the mall – we went to the roof and took some photos.
בתקופה של לחץ זה די נדרש לעשות הפסקות קטנות כדי לשמור על השפיות. מעכשיו עד ה14 ביולי בקושי יש לי זמן לנשום. אני מאותם אנשים שנוהגים לעשות את כל העבודה והלימודים בלילה כך שאני מנסה באמצע היום לצאת קצת מבלי להרגיש רגשות אשם. היום החלטתי שאני מקדישה שעתיים שלוש לסיבוב עם חברתי הטובה לי , לא היה אכפת לי שאני צריכה לסיים את הפרויקט שלי במחשבים ולהתחיל לעבוד על פרויקט נוסף.
הלכנו בסיבוב לכל המקומות שדי חובה להסתובב בהם , התחלנו בויצ"ו והמשכנו לארוך קינג ג'ורג' עד שוק בצלאל משם לשוק הכרמל (עם ביקור קצרצר בחנות של אדית) , אלנבי ולמזגן של הסנטר!
בויצ"ו די התאכזבנו כי לא מצאנו כלום , היה שם תיק שהיה לו פוטנציאל לרכישה אך בתוכו ראו שהוא עבר הרבה ודרשו עליו מחיר די מופרז. אח"כ בבצלאל סיפרתי ללי על הדוכן הזה שכולן מדברות של זארה ב30 ₪ , מסתבר שזהו דוכן שאנחנו נוהגות לבקר בו אך אף פעם לא קישרתי .. לא מצאתי בו שום דבר מיוחד, הייתה חולצה אחת שחשבתי שהגזרה שלה חמודה אך הצבע שלה היה ממש לא פרקטי.
בשוק עברנו רק כדי להגיע לחנות של אדית , אך לי מצאה שם שלושה טבעות מכסף מקסימות מהדוכן של הכל ב2 ₪, מי שמחפשת טבעות כסף פשוטות שכנראה ישחירו את האצבע שלה אז זה המקום!
ואז הגענו לחנות של אדית , החנות מקסימה כמוה! נורא נחמד לפגוש מישהו שאתה מכיר כדמות וירטואלית במציאות. ראיתי שם את כל התכשיטים שהיא מכינה מפימו ונדהמתי! הייתה תקופה שעבדתי עם החומר הזה אך הדברים שהכנתי בכלל לא מתקרבים למה שהיא מכינה .. זה גורם לי לרצות להוציא את המכונת פסטה שלי ולנסות לשפר את היכולות שלי.
באלנבי ובסנטר לא ראינו משהו מיוחד אבל גם לא חיפשנו יותר מידי..
בסנטר עלינו לגג וצילמנו קצת תמונות שיצאו די מגניבות
Zara Dress. H&M sneakers. Ray Ban Sunglasses.
שמלה מזארה. נעליים מהייץ' אנד אם. משקפי שמש ריי באן.
הפעם תודה ללי אחרת שלא ויתרה על שום דבר כדי לבוא איתי לסיבוב.
כל הבנות שמחפשות חצאיות עיפרון צמודות אז יש בכל מקום ברחבי אלנבי תמורת 30 ש"ח בלבד

check out : !Ugly Jewelry

Wednesday, June 10, 2009

Coco Avant Chanel

I just came back from the opening of the French Film Festival in Tel Aviv Cinematheque, I went to see the film "Coco before Chanel", the director Anne Fontaine, was also there to talk about the film. The movie is about the life of the famed French fashion designer Gabrielle "Coco" Chanel. it tells her story from growing up in as an orphanage kid with no money and means to a fashion legend. The film was fascinating, I came with some concerns because of the French , up until now I tried to avoid movies that are not in Hebrew or English because I thought the sound of a language I don't know will bother me , but it didn't and in a way I'm sorry I avoided French movies. I enjoyed every minute and not because I love fashion - the film film was just great!! Audrey Toto did an amazing job, the sets were stunning and Karl Lagerfeld did an excellent job with the clothes ( after all he is Karl Lagerfeld).Coco's Simple classic and elegant style gives you sooo much inspiration. I strongly recommend to go to the movies!

I had to use Coco's style as my inspiration to the movie outfit so I wore a classic dress that I got in the market a year and half ago, Isaac Mizrahi for target heels, a second hand black blazer, moschiono purse and of course a pearls necklace .

בדיוק חזרתי מפתיחת פסטיבל הקולנוע הצרפתי בסינמטק תל אביב, הלכתי לראות את הסרט "קוקו לפני שאנל" שבו גם הייתה הבמאית אן פונטיין שבאה לדבר קצת על הסרט. הסרט מספר על האישה והאגדה גבריאל "קוקו" שאנל, מהילדה שגדלה בבית יתומים ללא כסף ואמצעים עד לאגדת האופנה שזכתה לכבוד בכל בית. הסרט היה מקסים , באתי עם חששות מהצרפתית , עד עכשיו נמנעתי מלראות סרטים בשפות שהם לא עברית או אנגלית כי חשבתי שהשפה הלא ממש מוכרת תשמע לי קצת מוזר באוזן אך הצרפתית לא הפריעה לי בשום צורה ודי הצטערתי שעד עכשיו נמנעתי מללכת לסרטים צרפתיים. נהניתי מכל רגע ולא רק בגלל היותי חובבת אופנה - זה היה סרט טוב לכל דבר שבמקרה דיבר על אגדת אופנה. אודרי טוטו עשתה עבודה מדהימה, הסטים היו מהממים וקארל לגרפלד עשה עבודה מצוינת עם הבגדים. הסטייל הפשוט הקלאסי ואלגנטי של קוקו נותן לך השראה לאורך כל הסרט , כמה שהערכתי את האישה הזאת עד היום הערכתי עליה גדלה פי שתיים. אני ממליצה בחום ללכת לסרט , אם אני לא טועה הסרט יוצא לאקרנים ברחבי הארץ ב11 לחודש.

ביום שישי הקרוב מציג הסרט "איב סאן לורן תשוקה ללא הרף" בשעה 2 בסנימטק ת"א , אני מתכוונת לפקוד את האולם , מקווה לראות גם אותכם.

את הלבוש לסרט הייתי חייבת לעשות בהשראתה של קוקו , אז לבשתי שמלה קלאסית ומחויטת שמצאתי לפני שנה וחצי בשוק בצלאל ועד עכשיו סתם ישבה בארוני ,יחד עם נעלי עקב של אייזק מזרחי לטרגט, ג'קט שחור מחויט מויצ"ו, קלאץ' של מוסקינו ואיך אפשר בלי שרשרת פנינים
.


תודה ללי שוויתרה על מסודרים כדי לבוא איתי לסרט וצילמה את התמונות.

Friday, June 5, 2009

fish eye


Zara Shirt worn as a Skirt. Calvin Klein Tee. Urban Outfitters Mary Jane's . Dali Bag. Scarf from Turkey.

חולצה של זארה לבושה כחצאית. טי שרט של קלווין קליין. נעלי מרי ג'יין מאורבן אאוטפיטרס. תיק של דאלי. טעיף מטורקיה.

Thursday, June 4, 2009

thinking about senior prom

A dress like this can be perfect for my prom , a bit to much but I don't care. I'm trying to convince my mother to saw one for me , wish me and her luck. At first I wanted a dress that looked like Heidi dress but I didn't want the back cleavage to be so low –I don't need the entire senior class looking at my bottom. So when I saw sienna dress I knew it will be the perfect dress to copy.

שמלה כזאת תהיה אידיאלית עבורי לנשף סיום. אולי קצת יותר מידי אבל עדיין. אני אנסה לשכנע את אימי היקרה לנסות לתפור משהו כזה, אחלו לי ולה בהצלחה.
בהתחלה רציתי שמלה כמו של היידי רק קצת פחות פתוחה בגב – כי אני לא ממש רוצה לחשוף את ישבני מול כל השכבה אבל אז כשראיתי את השמלה של סיינה אמרתי שזה כבר יותר מתאים.

Tuesday, June 2, 2009

Style Sample

I was featured in Style Sample magazine on the blogs to watch section by the adorable Tamia:) check it out
thank you so much Tamia :)

the "i look like everyone" look

Plaid Shirt, XYZ Boys. White Tee, Target. Pants, Forever 21. Bag, Urban outfitters. Shoes, American Eagle. Shades, Ray Ban. Necklace, From mom.
חולצה משובצת , אקס ווי זי בנים . טי שרט, טרגט. מכנסיים, פוראבר 21. תיק, אורבן אאוטפיטרס. נעלים , אמריקן איגל. משקפי שמש , ריי באן. שרשרת מאמא.